geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

negativ116

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
hey ik heb een vraagje

ik heb een oude laptop opengehaald en geheugenkaart er uit gehaald en in me nieuwe laptop gedaan mijn vraag is kan dit ik heb gekeken en heb nu dit

geheugen.jpg

mijn volgende probleem is dat me wifi lampje niet meer brand op me laptop maar wel verbinding heb maar ook val regel matig me verbinding weg zou dit kunnen te maken hebben met uitbreiding van me geheugen kaart ik neem aan van niet om dat dat los van elkaar is ?

Hoi,,

Ik zie in de uitbreiding geen probleem en die wifi was deze voor de uitbreiding goed of ook zo

Dankje voor snelle reactie
voor de uitbreiding was me internet ook zo maar met dat lampje dat weet ik niet nu brand ie niet maar heb wel internet en soms ligt ie er gewoon uit en moet ik weer opnieuw verbinden maar dat lampje blijft gewoon uit

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af of er een 32 of 64 bit Windows gebruikt wordt...de screenshot laat maar 3251 Mb ( 3,2 Gb ) aan beschikbaar geheugen zien ( van de 12 Gb die geïnstalleerd is )...
Dat lijkt verdacht veel op een 32 bit windows....kan me niet voorstellen dat je 9 Gb werkgeheugen in gebruik hebt :shocked:

Ik vraag me af of er een 32 of 64 bit Windows gebruikt wordt...de screenshot laat maar 3251 Mb ( 3,2 Gb ) aan beschikbaar geheugen zien ( van de 12 Gb die geïnstalleerd is )...
Dat lijkt verdacht veel op een 32 bit windows....kan me niet voorstellen dat je 9 Gb werkgeheugen in gebruik hebt :shocked:
Idd een 32 bit

Ik had 8gb er in zitten en heb hem verder gedaan met 4 gb van me oude laptop

Ben van plan om later 64 bit er op te zetten

Dat moet je dan nu doen want je kunt er wel 64 Gb in proppen maar dan nog wordt er max. 4 Gb geadresseerd en 3,2 Gb gebruikt ! ( Beperking van een 32 bits Windows ).
Als je effectief gebruik wilt maken van alle geïnstalleerd geheugen moet je een 64 bits Windows installeren, anders kun je alles boven 4 Gb er net zo goed weer uit halen.

Maar kan toch geen kwaad als ik dat eind van de maand doe als me geld binnen is voor Windows dan zit die 4 extra maar vast in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan