Begrijp me goed: Ik heb geprobeerd vanaf je (ietwat vage) schermafdruk te bepalen in welke map die Hazes mp3's stonden danwel hádden moeten staan.
Hierbij heb ik een zgn. 'joker' gebruikt (in cd foto*) om verder te komen. Dat had moeten werken als die map nog had bestaan, maar het kan ook zijn dat ik het niet goed uit je schermafdruk had gehaald.
Klopte het wél (iets met "foto's" en "dvd" in de mapnaam), dan worden inderdaad in het zoekvenster (ook) mappen en bestanden aangegeven die niet meer aanwezig zijn op je pc.
Probeer het volgende (optie 3 is wat mij betreft 'het beste', begin daar dus mee):
1. Schakel (tijdelijk) de indexeringsfunctie uit:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> services.msc
Ga naar Windows Search (misschien heet het anders in de NL versie), rechtsklik erop en kies voor Stoppen.
Probeer dan nog eens zo'n zoektocht, en kijk wat daaruit komt.
2. Verander de indexeringsfunctie:
Rechtsklik op een map die je niet geïndexeerd wil hebben, en kies Eigenschappen.
Klik daar op Geavanceerd, en vink uit: Deze map indexeren voor snellere zoekopdrachten.
3. Laat alles opnieuw indexeren, daar (blijkbaar) de lijst nu niet meer klopt:
Start -> Configuratiescherm -> Opties voor indexeren -> knop Geavanceerd -> [je hebt hier 2 keuzes: Of alle indexering opnieuw laten doen ("Opnieuw samenstellen") of de hele index ook wissen en (na een herstart) opnieuw laten opbouwen ("Beginwaarden").
Van de 2 keuzes lijkt me "Opnieuw samenstellen" de beste, maar als dat binnen een uur of 2 ook niet het gewenste resultaat heeft, dan nogmaals hierheen gaan en kiezen voor "Beginwaarden" en de pc opnieuw opstarten.]
PS: Voor het (direct) vinden van Opties voor indexeren moet in de linkerkantlijn van Configuratiescherm "Klassieke weergave" zijn geactiveerd. Is dat bij jou niet het geval, dan dus even klikken op "Klassieke weergave" in de linkerkantlijn van Configuratiescherm.
Succes,
Tijs.