geinfecteerd door trojan horse backdoor generic.kkp

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
halllo ik ben geinfecteerd door een winrar bestandje dat op geen manier is weg te halen heb zowat alles geprobeerd maar niets helpt het virus heet trojan horse backdoor generic.kkp en word wel gezien door me avg scanner maar kan hem niet heale kan iemand mij helpen aub alvast bedankt

trojan horse

hallo ik heb gedaan wat je zei maar t werkt dus jmmrgenoeg niet iemand nog andere oplossingen??

Kun je in veilige modus het bestand niet zelf verwijderen?
Of in veilige modus de naam ervan veranderen in "weggooien.nix"
En dan herstarten in normale modus en het bestand de prullenbak in jagen?

Kijk ook even hier en vul in "generic".

Paul-RT zei:
Kijk ook even hier en vul in "generic".
Daar schiet je weinig mee op, lijkt me. "Generic" oftewel "generisch" geeft alleen maar aan dat het tot een bepaalde soort behoort. Zegt niets over de specifieke infectie.

djsurgeles,

kun je eens vertellen welk bestand of welke bestanden precies gevonden worden en ook waar die bestanden zich bevinden?

trojan

nou generic op die site vind ie ook niet de specifieke die ik heb het is een winrar bestand op mijn bureau blad op staion c ik heb alles geprobeerd in veilige modus doet ie ook niet en de naam die ie vind is hack-expliot msn7.5 winrar bestandje

Wat heb je geprobeerd? Ook geprobeerd in veilige modus dat bestand handmatig te verwijderen?

trojan

ja handmatig proberen te verwijderewn maar niets helpt het is door een programma in gebruik dus dat programma beveiligt het bestand hoe kan je er dan achter komen welk programma die trojan dan bestuurd (beveiligt tegen verwijderen ect..)ik heb ook al verschillende deleters programaatjes geprobeert maar nee niets helpt hahah
dit is er 1tje daar moet je u tegen zeggen

ja hoor perfect gelukt!!

bedankt man die unlocker was precies wat ik nodig had ik beveel iedereen die problemen heeft met het verwijderen van bestanden ""unlocker"" aan om bestanden etc te verwijderen bedankt nogmaals !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan