Geinfecteerd met iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Champy

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Mensen, ik wordt op het moment helemaal gek, ik krijg van alle kanten meldingen dat ik een virus heb, maar Kaspersky kan niks vinden, SuperAntiSpyware vindt steeds hetzelfde, ook als ik steeds alles in quarantaine heb gezet.
Ook staat er ineens XP Antivirus 2008 op mijn pc, iets wat ik nog nooit gedownload heb, en krijg een Security Warning dat Worm.Win32.Netbooster op mijn pc gevonden is.
Ook is er nog iets aanwezig dat steeds de startpagina van mijn internetexplorer wil wijzigen.
Ik krijg dus iedere keer overal meldingen van en ik wordt er helemaal gaar van. Ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen!

Champy

Dan heb ik nog een ander probleem, want in die handleiding op XP antivirus te verwijderen moet ik gebruik maken van taakbeheer, en als ik die wil openen krijg ik de melding dat Taakbeheer uitgeschakeld is door de systeembeheerder :(

vaag dan weet ik hier eigenlij kverder ook niet veel raad mee

Ben nu met Spybot Search & Destroy bezig, en die heeft XP antivirus gevonden, dus als hij helemaal klaar is met scannen en verwijderen krijgen jullie weer een update.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Als het taakbeheer probleem nog het enige is kijk dan hier, anders is het beter een HJT log te plaatsen.
Dan los je ook de oorzaak op, en niet alleen het probleem. :)

Het lijkt opgelost, nadat Spybot S&D de oorzaak gevonden en verwijderd heeft!
Iedereen bedankt en ik hoop dat er niks meer terug komt, anders horen jullie het wel weer

Werkt taakbeheer ook weer?
Anders kijk nog even naar post 8.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan