geinfecteerd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Hallo. Ik heb gescand met a-squared free en die vond een file in de temp, die hoog gevaarlijk word bevonden. Hij krijgt hem echter niet verwijderd. Er werd me geadviseerd hulp te vragen op het forum. Ik heb daarna Malwarebytes gedraaid, maar die loopt erover heen.
Ik heb geprobeerd hem zelf te verwijderen, maar dat lukt ook niet: toegang geweigerd.
Het gaat om: instdnld.tmp\kt4wzd.exe. Heb ook al gegoogled, maar vind niks.
Iemand een idee??:shocked:
 
Je bent me voor Dorco: ik stond op het punt om een aanpassing in me bericht te doen met een unlocker:p
 
Hallo. Ik heb gescand met a-squared free en die vond een file in de temp, die hoog gevaarlijk word bevonden. Hij krijgt hem echter niet verwijderd. Er werd me geadviseerd hulp te vragen op het forum. Ik heb daarna Malwarebytes gedraaid, maar die loopt erover heen.
Ik heb geprobeerd hem zelf te verwijderen, maar dat lukt ook niet: toegang geweigerd.
Het gaat om: instdnld.tmp\kt4wzd.exe. Heb ook al gegoogled, maar vind niks.
Iemand een idee??:shocked:

Als dit file in de temp word gevonden is hij/zij simpel te verwijderen door de temp te legen.
Daar zijn verscheidene goeie progjes voor, zoals idd crapcleaner of diskcleaner.
Sxxs
 
Nope gewoon unlocker gebruiken, dan ben je er zeker van dat ie weg is als je m handmatig verwijderd ;)
 
Hallo allemaal. Bedankt voor de vele tips.:thumb::thumb:
Ik had zelf ook al geprobeerd met een unlocker, maar dat ging niet. Terwijl ik die al vaker heb gebruikt, met suc6. Deze keer dus niet. Maar nadat ik gister mijn vraag hier had gepost, heb ik eerst ccleaner gedraaid. Toen was hij er nog steeds. Daarna Cleanup laten draaien. Toen ik de lijst nakeek wat hij had verwijderd, zag ik het erbij staan: vreemd hè??
Ik heb net de pc opgestart en gekeken voor alle zekerheid, maar de file is nou leeg.:)
Gelukkig. Alleen zou ik graag weten , hoe ik eraan kwam.
In elk geval is het al opgelost. Maar jullie allemaal tanx voor het meedenken. :thumb:
Greetz: Gitana;)
 
fijn dat het is opgelost :)
Cleaup net zo'n tool als ccleaner ?
 
Cleanup net zo'n tool als ccleaner ?
Zoiets ja.;)
gebruik ik ook vaak naast ccleaner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan