Geinstalleerd spel (Tropico) doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lusanne

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
7
Ik had eerst het spel gedownload en geprobeerd het te spelen door te mounten enzo, maar dat werkte helaas niet. Nu heb ik het spel besteld via Marktplaats en heb het geinstalleerd, maar zodra ik het spel wil spelen krijg ik een 'program error'; zo'n rood rondje met een kruis erin, maar geen tekst erbij.
Nu heb ik de laatste tijd wel meer problemen met m'n pc en een nieuwe virus scanner geinstalleerd, maar het probleem blijft. Volgens control panel doet al de hard- en software het, maar toch moet ik iets over het hoofd zien.
Wie kan mij helpen?
 
heb je wel gecontroleerd op de systeemeisen van het spel.
Kijk eens bij de spelmaker of er nog oplossingen te vinden zijn.
 
Certain older, more obscure 3D cards may be unable in the hardware mode even
with sufficient RAM.

Ik weet alleen niet welke videokaart ik heb en of ik die misschien moet updaten of een driver moet downloaden. Alleen ik had geen enkele problemen met spelletjes, alleen nu doet bijna niks het meer. Heb het spel opnieuw geinstalleerd, helpt niet. Heb nieuwste direct x geinstalleerd ook, dus het kan aan videokaart liggen. Het irriteert mij grr, ik heb dan wel een beetje verstand van html en sites maken, maar dit kan ik niet oplossen.
 
Ik heb windows xp, dat is besturingssysteem toch?
Bij het installeren wordt gevraagd om directx 7 te installeren terwijl ik nieuwere versie heb.
Nu is het na opnieuw het spel installeren zo erg dat als ik het opstart, het opstartscherm van het spel maar half wordt weergegeven (bovenste helft) en dan loopt de hele pc vast, kan dan zelfs niet met alt control delete niet bij task manager komen.
 
xp is inderdaad je besturingssysteem en daar werkt het op (heb het er zelf ooit op gespeeld). Probeer eens met de updates van het spel.
 
updates downloaden?
heb oo uitbreidings dvd erbij van tropico paradise island, maar of het installeren daarvan verschil uitmaakt?
ik ga wel ff surfen voor tropico updates, anders weet ik het ook niet :(
 
ja er zijn zeker updates uit. Nu dacht ik wel dat het voornamelijk ingame fixes waren en geen oplossing voor problemen met os en zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan