geinstalleerde programma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter MDB14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MDB14

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2010
Is er een optie met een bepaald programma, misschien zelfs met Windows zelf, om programma's die geïnstalleerd zijn te scannen.
Ik heb namelijk Windows opnieuw geïnstalleerd en heb daar een aparte partitie voor. Zo ook voor programma's.
Mijn C schijf is Windows en D en E programma's.
Nu heb ik wel een backup gemaakt van mijn documenten en bureaublad indeling,
maar alle programma's die nu geïnstalleerd staan op D en E, zie ik niet terug in geïnstalleerde programma's
of in het programma 'Advanced Uninstaller Pro' die ik gebruik.
Hoe krijg ik die weer terug?!

Niet, het register waar de verwijzingen in stonden is nu foetsie.
Nieuwe install ervan draaien.
Maak een image als alles goed draait, zet die terug na problemen.

als je geluk hebt kan je het recoveren met RecoverMyFiles dit programma gebruik ik om verloren data te gaan recoveren het enige wat je moet hebben is een hdd om de data op te slaan (niet de schijf van waar je wilt recoveren) en VEEEEEEEEEEEEEEL tijd

Je kunt de bewuste software opnieuw installeren en dan bij installatie zeggen dat het op D moet komen.
Dan wordt je lijstje zachtjes aan weer gevult totdat je alles weer opnieuw geinstalleerd hebt.

Wanneer je software installeerd worden er idd allerlei verwijzingen in de registry gezet en je registry staat op C, verder worden er ook files in de windows map en submappen daarvan geplaats tijdens de installatie van software, vandaar dat het nu niet meer werkt.

Groeten Marcel

Het register backuppen? :eek:
Daar heeft de TS nu niet zoveel meer aan......

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan