aceraspirefan
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2009
ik wordt gek van mn laptop problemen ik heb de acer aspire 7520g en met de dag meer problemen ik maak wel ff een rijtje met alle problemen.
1: brandlucht
2: enorme hitte je brand je hand gewoon!
3: hoge piep om de 15/20 seconden en dan nog ff 5 seconden vast lopen
4: de muis als je ergens over heen gaat heeft ie heel vaak dat hij overal op klikt zelf als je de normale muis dus niet het touchpad gebruikt dat is heel irritatnt
5: beeldscherm valt in 1 keer van licht naar donker beeld
zo dat was nog niet eens alles want dan ben ik nog wel ff bezig maar heeft iemand miss een verklaring voor deze problemen? en ik breng hem zoiezo terug naar de winkel alleen ik dacht miss weten jullie nog een oplossing voordat ik hem terug breng kan je in een laptop ook een andere processor laten zetten
1: brandlucht
2: enorme hitte je brand je hand gewoon!
3: hoge piep om de 15/20 seconden en dan nog ff 5 seconden vast lopen
4: de muis als je ergens over heen gaat heeft ie heel vaak dat hij overal op klikt zelf als je de normale muis dus niet het touchpad gebruikt dat is heel irritatnt
5: beeldscherm valt in 1 keer van licht naar donker beeld
zo dat was nog niet eens alles want dan ben ik nog wel ff bezig maar heeft iemand miss een verklaring voor deze problemen? en ik breng hem zoiezo terug naar de winkel alleen ik dacht miss weten jullie nog een oplossing voordat ik hem terug breng kan je in een laptop ook een andere processor laten zetten