Gek virus na download

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd92

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ey,

Ik had een programma gedownload (Cucusoft avi to Dvd). Na het scannen van het programma (zat er geen virus in) had ik heb geopend en geinstalleerd,,,

Nadat ik het geinstalleerd had kon ik geen films meer bekijken met geeneen programma dat ik had,,,Bsplayer, Media player, classic Media Niks lukt

Kleine filmpjes die ik had ontvangen via bijvoorbeeld msn Kan ik nog wel bekijken,,,

Als ik het programma wil openen komt er te staat dat het niet bekijken van blablabla niet lukte omdat er een fout is opgetreden in bs player,,,En dan rapport verzenen of rapport niet verzenden. En als ik dan op niet of wel verzenden klik sluit heel het programma af.

Is dit een virus? en Wat kan ik ertegen doen?

Alvast bedankt,,, Sjoerd

'k volg het niet helemaal,,Hoe doe ik een systeem herstel ('k ben nog niet zo bekend met computers ;) )

Beest Rotterdam plaatje,,

het is geen virus het is wss een programma wat interferrentie heeft met de andere software waardoor die niet meer werkt. Tip deïnstalleren en iets anders gebruiken daarvoor in de plaats als je die hebt?

Systeemherstel: start - alle programma's - bureau-accesoires - systeemwerkset - systeemherstel - kiezen voor 1e optie - datum kiezen enz.

En je kan de programma's deinstalleren via start - configuratiescherm - software en een nieuwe versie downloaden en installeren als je wil.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan