Gekarteld beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Hoi,

Ik heb de resolutie van het beeldscherm van mijn vader zijn computer aangepast naar 1024 x 768 pixels ipv 800 x 600 pixels.
Nu is het beeldscherm op bepaalde plaatsen gekarteld en ik krijg dit niet goed.
Wil dit zeggen dat de grafische kaart deze resolutie niet aankan of ligt het aan een bepaalde instelling?

Grafische kaart van de computer is Intel 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller. Meer informatie vind ik er niet van terug.
Kunnen jullie helpen?

Zet waar je de resolutie aangepast hebt, de kleurkwaliteit op 32BITS. Verder is de resolutie lager dan wat het was, dat betekend dat het ook groffer is.

Zet waar je de resolutie aangepast hebt, de kleurkwaliteit op 32BITS. Verder is de resolutie lager dan wat het was, dat betekend dat het ook groffer is.

Resolutie lager dan het was? het was 800x600 en nu 1024x768. De resolutie is dus hoger geworden of ligt het nou aan mij

Hmm, je hebt gelijk heb het niet goed gelezen.:o

Kleurkwaliteit stond reeds op 32 bits.
Frequentie is 75 mhz

Nog steeds karteling op sommige plaatsen.

Kijk eens of het helpt de driver te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik vermoed dat het een onboard videokaart is, dus de driver staat op de moederbord cd-rom of je kan deze downloaden bij de fabrikant.

Kijk eens of het helpt de driver te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik vermoed dat het een onboard videokaart is, dus de driver staat op de moederbord cd-rom of je kan deze downloaden bij de fabrikant.

Ik heb wel de driver al geherinstalleerd maar heb de oude niet eerst verwijderd.
Nog steeds hetzelfde.
Als ik die eerst verwijder, heb ik dan nog beeld?

Als je de driver verwijderd, zal je nog wel beeld hebben. Alleen alles word groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan