Gekke harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennismorrenPRO

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Ik heb vista geinstralleerd en toen is XP verwijderd, dus ik kan niet in vista Xp instrallen want ik wil XP terug :eek: Ik probeerde windows setup vanaf cd uit te voeren van de 1e boot en vervolgens bij Xp instralleren of repareren : ''Geen harde schijf gevonden'' en als ik is mijn iPod erin doe ziet hij de schijf van de iPod :confused: ??? (USB) Ik heb de diskette met sata drivers al een geprobeerd... met windows setup
Iemand een oplossing?
Alvast bedankt:D

Nou

:thumb: Ik heb geen werkende XP en dat is het probleem ook niet: Ik ging vanaf de 1e boot Windows Setup opstarten met en zonder SATA drivers en altijd is het : '''Geen harde schijf gevonden' en als ik dus de iPod erin doet geeft hij de schijf aan van de iPod:eek: :confused:
Is er een oplossing voor?:eek:
Alvast bedankt

Hoi !

Tja, volgens mij ben ik je hier al es tegengekomen met een soortgelijke vraag.

Als je de I-pod in een USB-poort hebt, is het logisch dat de HDD hiervan gezien wordt toch ?

Als je SATA-HDD goed geinstalleerd is en je hebt de goede drivers op floppy, mag een XP-installatie geen probleem zijn.

Wordt de HDD toch niet herkend, heb je NIET de goede drivers !

Kijk dan op de site van je MOBO-fabrikant of daar de juiste staan.

Ik installeer hier XP op een SATA -HDD gem. 4 x per week, en met de juiste drivers levert dat echt zelden problemen op.

Succes.

Harry.

Kans is 25% vind ik

Ik heb de nieuwste drivers voor mijn mobo en hdd geinstralleerd en ik ga morge kijken of het windows setup geval wil zoeken naar de hdd,anders flash ik mijn bios ofzo wel :rolleyes: :D
Bedankt tot nu toe ALLEMAAL:D :cool: :)

Laatst bewerkt:
Hallo !

BIOS-flashen heeft geen enkele zin, omdat je PC immers met deze HDD geleverd werd ?

Lukt het je niet, vraag dan hulp van iemand met ervaring, anders gaat er misschien echt wat mis.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan