gekke kleuren tijdens films?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmbiking

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
films stotteren op laptopje..

Als ik een film wil kijken op mijn oude laptop zijn de kleuren niet goed :confused: meestal ziet alles blauwig.. weet iemand wat te doen?

bvd:thumb:

Laatst bewerkt:
de juiste kodac geinstaleerd ?
zo niet probeer dan klite mega codack pak en instaleer het.

hmm, nu heb ik een gewoon .avi bestand en die speelt hij wel normaal af... nu heb ik echter het volgende probleem: hij speelt hem niet soepel af :confused: iemand daar tips voor?

je kan proberen vlc media player te downloaden daar draait alles op
met goede kwaliteit

ik gebruik ook vlc player nu, maar het beelt stottert gewoon nog steeds... ligt dat dan aan m'n computer dat hij het niet aankan? :confused: :(

het is op m'n oude laptop...:

363 mhz
128 mb ram
18 gig harde schijf
en volgens mij 4mb videokaart...

ik draai er windows xp op...

Heeft die het eerder wel goed gedaan ?
zo niet kun je proberen om je windows xp op klasieke stijl te zetten vraagt minder geheugen dit kun je doen door rechtermuis te klikken op je buroblad en dan eigenschappen en dan daar windows klasiek selecteren bij thema.
en anders dan moet je er meer geheugen bij in prikken want minimum voor xp (standaard) is 256 of 512 week sow niet meer pcies maar als t niet werkt laat maar horen

ik wist niet dat alleen het thema veranderen ruimte minder is? ik zal het meteen even bekijken :thumb:

je kan ook nog rechtermuisknop op deze computer doen en dan tabblad geavanceerd en dan de eerste instellingen en dan daar he top beste prestatie zetten dan zet ie alles op zo licht mogelijk.
en hoe oud is je windows installatie??

net eventjes alle dingen geprobeerd, maar het word er alleen maar gekker op :confused: ik heb 2 spelers er op staan: GOM player en VLC player. Nu heb ik beide dingen die je zei toegepast (prestaties op het hoogste en klassiek thema) en nu heb ik het idee dat hij redelijk goed loopt in vlc player maar daar zijn de kleuren weer niet goed :confused: in GOM player zijn de kleuren wel goed maar loopt ie niet soepel :mad: wat nu...??

ik heb dat codecpakket geinstalleerd, toen weer de video opgestart en hij had nog steeds die blauwe gloed... of moet ik nog wat doen na de installatie?

wat je vroeg over windows weet ik niet precies... ik heb de laptop een hele poos geleden 2e hands gekocht en er staat windows xp proffessional op...

jah maar heb je hem na die tijd ook al een x opnieuw er op gezet de windows ?

het kan zijn dat na een jaar ofsow dat de installatie brak gaat lopen je kan proberen om hem opnieuw te installeren maar heb je ook al geprobeert met windows media player ?

met windows media player zijn de kleuren ook goed maar daar loopt hij ook niet lekker... bij vlc loopt ie wel lekker maar zijn de kleuren dus nog niet goed :(

dat windows daarvoor vervangen moet worden lijkt me sterk ...:confused:

dan is het het geheugen
je interne geheugen + videokaart
dus moet je ff kijken (of dat de moeite nog waard is) anders is het einde oefening want minimale voor xp is 256mb op een schone installatie
en zobiezo de videokaart kan het niet aan duss als ik jou was zou ik aan een nieuwe laptop gaan denken of 2de hands jah of je moet windows 98 gaan installeren maar wie wil er tegenwoordig nog met windows 98 werken :D
moet je maar kijken wat je doet

Groeten eAgLe eYe

dat doe ik niet, de laptop is goed zat, ik gebruik hem altijd voor internetten en die zooi, maar het is wel typisch dat bij vlc player de kleuren niet goed zijn en bij andere wel he? :confused:

mjah dat wel.. kan ik ook zo niet thuis brengen.
Misschien dat iemand anders t nog weet .
in ieder geval nog veel suc6

Groeten eAgLe eYe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan