gekke tekens voor printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
hoi,

als ik ga printen krijg ik eerst een pagina met een aantal p's erop en daarna begint hij op een nieuw vel met mijn document te printen hoe ik dit verhelpen

groeten lukas

ff wat meer info hoor, zoals:
-welke printer?
-welke driver?
-welke OS (windows, linux) en versie?

Zelfde probleem gehad, voorkom je door eerst de printer aan te zetten en dan pas de print opdracht te versturen !! althans zou is het bij mij opgelost
René

Probeer eens nieuwe drivers van de site van de makers te downloaden.

En geef als dit niet werkt zoals melslenstra al zegt wat meer informatie.

renela
Zelfde probleem gehad, voorkom je door eerst de printer aan te zetten en dan pas de print opdracht te versturen !! althans zou is het bij mij opgelost René

Dit klopt je MOET de printer altijd aan hebben voordat je gaat printen dit komt omdat je het kan zijn dat de printer het begin commando gemist heeft en dan niet precies weet wat hij met de gegevens die hij krijgt moet doen.

De groeten,
Mark

Lichte correctie je printer hoef niet aan staan normaliter krijg tie de melding met de print opdracht mee alleen met bepaalde progamma's heeft me nieuwe PC problemen !! de oude PC met printer gaat prima zonder eerst de printer aan te zetten

Ok ook een correctie op mijn bovenstaande bericht dat MOET dat slaat meer op de wat oudere printers met oude printerdrivers (5 jaar en ouder ofzo) .

Maar het kan ook met nieuwe printers wel eens voorkomen dat de printopdracht niet goed overkomt als je tijdens het versturen de printer aanzet. En aangezien een printer toch nooit zoveel stroom neemt en deze tegenwoordig meestal ook nog uitschakeld als de pc aanstaat kun je het beste gewoon de printer aanlaten.

Het probleem kan overigens ook liggen in het feit dat de kabel van de PC naar de printer niet goed is aangesloten.

De groeten,
Mark

No hard feeling !!!!!!!!!!!!!!!!!! even goede vrienden

Groetjes René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan