• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gekopelde sheet maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchmarshalls

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hallo,

Ik heb een sheet (afwezigheidsoverzicht) waarin ik alle vakantie, zieke dagen etc bij hou. Alleen mis ik een overzicht welke de vakantie dagen van iedereen in kolommen onder elkaar kan neerzetten (zie voorbeeld hier onder) zodat er een goed overzicht is van wie op vakantie is en op welke dagen van maand.

Nu ben ik niet echt een Exel kenner en al helemaal niet met commando's of formules en is mijn vraag of iemand gewillig is om deze sheet voor ons toe te voegen op basis van de informatie die beschikbaar is?

Voorbeeld

Maand/Dag Jan - Feb - Mrt - Apr - Mei - Jun - Jul - Aug - Sept - Okt - Nov - Dec

Anna

Brenda

Cobie

Als het zou kunnen zou dan de sheet er oo zo uit kunnen komen te zien als de huidige sheets waarin ook de datum van de dagen te zien is?

Onze dank is groot,

Vincent

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Vincent, het zou handig zijn als je zelf een sheet toevoegt met een duidelijk voorbeeld .

Neem mij niet kwalijk dat ik nu pas reageer. Door de vrije dagen en vakantie periodes ben ik er niet aan toe gekomen. Mijn excuus.

Terug naar mijn vraag of het mogelijk is om ieder persoon onder elkaar in een sheet te kunnen plaatsen zodat er een goed duidelijk overzicht ontstaat wie op vakantie is.

Ingesloten het origineel

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan