gekopieerde tekst met plaatje plakken in WORD

• Onderwerp starter Onderwerp starter bnbn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bnbn

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Lang gezocht, geen antwoord gevonden, dan maar eindelijk helpmij gevraagd:
ik kopieer een tekst met plaatje van een internetsite...
Als ik nu de inhoud van het klembord plak in WORD verschijnt alleen de TEKST zonder PLAATJE, maar als ik dezelfde klembordinhoud plak in een nieuwe email dan zie ik wel TEKST en PLAATJE.
Vraag 1: wat moet ik doen om de complete klembordinhoud in WORD te plakken?
Vraag 2: waarom kun je wel zonder problemen tekst en afbeelding in outlook expres 6 plakken?
Bij voorbaat dank
BEN

Als je de informatie met afbeeldingen in outlook express hebt, moet je de afbeeldingen, door rechts te klikken, opslaan. Daarna kan je in word met invoegen>figuur>bestand die bestanden kiezen en op de plaats brengen waar zij horen. Het waarom van je vragen weet ik ook niet. Het is tenslotte maar Microsoft nietwaar
Joop

Je moet het plaatje en de tekst apert doen en inderdaad het plaatje eerst opslaan. Als je het exact in je word document wilt hebben als op de internetsite, dan kan je het het beste doen via een printscreen. En vervolgens het plaatje met tekst invoegen als figuur.

niet te geloven

bedankt alvast,
hoe is het mogelijk!
ik dacht dat het aan mijn onwetendheid, gebrek aan kennis lag, maar nu lijkt het erop dat het inderdaad alleen via een omslachtige "work around" mogelijk is om tekst en plaatje in WORD te plakken, terwijl het in je email WEL kan...! Ik zal nog even geduldig wachten op een eventueel "beter antwoord"...?!

nogmaals bedankt
BEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan