Elsverheyen
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2016
Dit dus:
UPDATE grafgegevens SET
foto1 = Replace([Foto1],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto1] Is Not Null,
foto2 = Replace([Foto2],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto2] Is Not Null,
foto3 = Replace([Foto3],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto3] Is Not Null,
foto4 = Replace([Foto4],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto4] Is Not Null,
foto5 = Replace([Foto5],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto5] Is Not Null,
foto6 = Replace([Foto6],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto6] Is Not Null;
UPDATE grafgegevens SET
foto1 = Replace([Foto1],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto1] Is Not Null,
foto2 = Replace([Foto2],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto2] Is Not Null,
foto3 = Replace([Foto3],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto3] Is Not Null,
foto4 = Replace([Foto4],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto4] Is Not Null,
foto5 = Replace([Foto5],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto5] Is Not Null,
foto6 = Replace([Foto6],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto6] Is Not Null;
Code:UPDATE grafgegevens SET foto1 = Replace([Foto1],"D:\Els Verheyen\Pictures\Erfgoed\kerkhof Nieuwenrode\","F:\afbeeldingen\kerkhof Nieuwenrode\")WHERE [foto1][B])[/B] Is Not Null; [/QUOTE] hij reclameerde voor dat haakje achter [foto1] en voor ; wat ik al vervangen had door , maar dan gaat het ook niet. Ter verduidelijking: Ik heb een Schijf F, die Erfgoedcel noemt, daarin zit een map afbeeldingen, in die map zit kerkhof Nieuwenrode en in die map zitten 6 mappen met de naam kerkhof Nieuwenrode D1, kerkhof Nieuwenrode D2, kerkhof Nieuwenrode D3, kerkhof Nieuwenrode D4, kerkhof Nieuwenrode D5, kerkhof Nieuwenrode D6. Daarin zitten de foto's van de graven. Dit zijn 6 verschillende mappen omdat het kerkhof verdeelt is in 6 aparte plannen. Zo heb ik 3 kerkhoven, waaronder nog kerkhof Ramsdonk en kerkhof Kapelle-op-den-Bos Het kerkhof van Ramsdonk heeft ook 6 mappen. Het kerkhof Kapelle-op-den-Bos heeft 4 grote mappen, met daarin nog eens 4 kleinere omdat dit een veel groter kerkhof is met veel meer graven. En dan nog, ik zou dat wel willen doen die foto's in een aparte tabel steken maar alles is al zolang geleden dat ik geen idee heb hoe ik daar moet aan beginnen dus...