• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gele Balken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je mijn even een afbeelding van het bericht afsluiten sturen.

Kijk eens bij de vraagstelling (dus waar je begon) bovenaan bij vraagstelling dacht ik

Alleen dit plaatje is genoeg

Knipsel.PNG

maar niet van kastje naar de muur sturen.

Fijne dag verder.

Nog even als toevoeging zitten hier meer mensen dit een antwoord geven op dit forum

terwijl ze eigenlijk bij deze groep mensen horen

*knip*

Wie de schoen past trek hem aan.

Hg Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt.
Als dit een poging is om mensen die je hier in dit forum kosteloos proberen te helpen te diskwalificeren, lijkt met dit voor iemand die net geholpen is een ongepaste reaktie.

Beste peternas,

Het beledigen van mede-forum leden is niet toegestaan.
Ook is het alles behalve netjes te noemen om de mensen die u proberen te helpen te beledigen.
Let hier a.u.b in de toekomst op.

Overigens kan u de vraag ook op opgelost zetten door bij het eerste bericht op de tekst "Vraag is niet opgelost" te drukken.

17AtuYz.png

Al met al een prettige dag nog :thumb:

We zijn nu 28 berichten onderweg voor een tweetal simpele acties :

klik op de rij, rechtse muisklik, achtergrond, geen kleur en
klik rechts op het rode pijltje en kies voor verwijderen.

Allemachtig, achtentwintig, nu dus 29, berichten...............!!!

Laatst bewerkt:
Dus er kunnen geen normale antwoorden gegeven worden, maar er een spelletje van maken (grappig zeg) daarom ga j e naar HELPMIJ

@peternas
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat gast0225 zijn dag niet heeft vandaag ;)

Verder breien op deze manier heeft uiteraard geen zin en als ik het goed heb is de TS geholpen, bij deze sluit ik dan ook de vraag.
@ts, mocht u nog niet tevreden zijn mail dan even (klik op mijn naam en selecteer e-mail) dan ruim ik het topic op zodat er verdergegaan moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan