Gele vlekken in MW2 MP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Ik kreeg net tijdens het spelen ven Modern Warfare 2 Multiplayer een gelig vlekkerig scherm te zien. Het leek soms te verdwijnen maar kwam net zo hard weer terug totdat het niet meer weg leek te gaan. Screenshots die ik met Fraps maak laten niets bijzonders zien? Bij Battlefield BC2 gebeurde het ook toen ik dat spel probeerde maar minder als bij eerstgenoemde. Wat kan dit zijn?
Ik heb een Crossfire Radeon XFX 5770 opstelling met een Phenom II x3 i720 processor en 'n Samsung Syncmaster-scherm.

Zijn er Videokaart-testjes uit te voeren ofzo?

3dmark vantage
furmark <<<<<<<------------------vooral deze!

en dan met een msi afterburner even de temperaturen in de gaten houden, en vooral de fan speed :)

zijn de temperaturen hoger dan grofweg 80 graden > fan hoger zetten :D en opnieuw furmark testen (ongeveer uurtje)
nog te hoge temperaturen > fan omhoog

Temparatuur volgens Pc Wiz;

.. moet er misschien bij vertellen dat ik momenteel niet aan het spelen ben.

Nou ik krijg na de test gedaan te hebben een online analyse van mijn systeem. Zit zo snel als ik kan niet geen nieuwe info bij danwel info waarvan ik denk dat ik er iets aan heb?

Leuke graphics tijdens de test. Dat wel..

Ben dat hele Furmark niet tegengekomen?

Nou ik krijg na de test gedaan te hebben een online analyse van mijn systeem. Zit zo snel als ik kan niet geen nieuwe info bij danwel info waarvan ik denk dat ik er iets aan heb?

Leuke graphics tijdens de test. Dat wel..

Ben dat hele Furmark niet tegengekomen?

3dmark vantage is een zware grafische test voor je videokaart (en processor)

furmark is een geheel ander programma puur voor de videokaart http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/

als je bij zowel 3dmark vantage als bij furmark geen gele vakken krijgt zou ik modern warfare herinstaleren ;)

Heb net weer even MW2 gespeeld maar het verschijnsel deed zich niet meer voor. Het waren niet zozeer 'blokken' maar eerder zo in de trant van, alle kleuren van een bepaalde toonsoort worden ineens dieper/anders getint weergegeven. In dit geval leek het alsof de grijstinten geler waren dan ze hoorden, wat het volgende moment weer verdween. Nu net even niet dus. Tijdens de 3Dmark-test heb ik er ook niets van gezien. Zo nog maar even die andere test uitvoeren.

Maar hoezo geen tijd? Duurt ie zo lang ofzo?

Heb net weer even MW2 gespeeld maar het verschijnsel deed zich niet meer voor. Het waren niet zozeer 'blokken' maar eerder zo in de trant van, alle kleuren van een bepaalde toonsoort worden ineens dieper/anders getint weergegeven. In dit geval leek het alsof de grijstinten geler waren dan ze hoorden, wat het volgende moment weer verdween. Nu net even niet dus. Tijdens de 3Dmark-test heb ik er ook niets van gezien. Zo nog maar even die andere test uitvoeren.

Maar hoezo geen tijd? Duurt ie zo lang ofzo?

duurt zolang als je wilt maar ik zou hem minimaal een uur of 5 aan laten staan.

en druk even je kabel aan :D (in zowel je videokaart als scherm!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan