Gele zee in Google Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi iedereen, als ik Google Earth open zie ik dat de zee geel is. Sinds dat ik hier last van heb, heb ik volgens mij ook de tijdbalk linksboven in de hoek, maar ik weet ook niet hoe die tijdbalk wegmoet :( . Zie plaatje hieronder.

Gele%20zee.JPG

Zeker dat je niet het weer in google earth hebt geopent= of een andere versie van hoe je het ziet hebt ingesteld?

Zeker dat je niet het weer in google earth hebt geopent= of een andere versie van hoe je het ziet hebt ingesteld?

Dat weet ik heel zeker, ik heb dit namelijk ook als ik alle vinkjes uit heb staan en als weergave heb ik gewoon aarde ingesteld. En dat kan ik onderbouwen door de kleur van het "land". Ik zag namelijk voordat ik dit topic maakte dat de contouren van de continenten in alle weergaves het zelfde zijn, behalve de kleur: Bij de weergave Mars is het "land" rood en bij de maan wit, en dit lijkt heel erg op de aarde al zeg ik het zelf. Bedankt voor je bericht.

Ik heb Google earth maar eens opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft ook met uitgevinkte primaire database. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

volgens mij heb je een zoekterm ingevoerd bij google earth

volgens mij heb je een zoekterm ingevoerd bij google earth

Het is gefixt, het komt doordat de plugin genaamd: "Human impacts to the sea" was aangevinkt. Bedankt voor je bericht, daardoor heb ik al mijn favoriete plaatsen eens uitgevinkt, en toen was het opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan