Gelijk downloaden via DAP verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
876
Heeeee,

hoe haal je dat weg dat dap(Download accelerator plus) nie meer opstart als ik iets wil downen? Want als ik nu klik op downloaden dan opent dap zich en dat wil ik nie. Wil pas met dap downen als ik dat wil.
 
In DAP kun je ergens bij de opties instellen dat hij eerst moet vragen of je DAP wilt gebruiken of normaal wilt downloaden, weet niet precies waar het zit maar het zit er wel. Gebruik het programma al een tijdje niet meer.
 
Open DAP, ga naar het menu 'downloads' ->options/configuration->advance en zet een vinkje bij 'show "regular"/"accelerated" option before starting download'
 
Geplaatst door maestro12
Open DAP, ga naar het menu 'downloads' ->options/configuration->advance en zet een vinkje bij 'show "regular"/"accelerated" option before starting download'

:thumb: Die bedoel ik
 
Niet door vertellen, ik heb even op m'n andere pc gespiekt ;)
 
hmmmm hij gaat inderdaad nie glijk starten maar dan komt er een optie met regular of via dap en als ik regular druk dan komt normale downscherm. Maar als ik klik wil ik al gwoon die standaard download van windows. hoe nu verder?
 
Geplaatst door Mastertje
hmmmm hij gaat inderdaad nie glijk starten maar dan komt er een optie met regular of via dap en als ik regular druk dan komt normale downscherm. Maar als ik klik wil ik al gwoon die standaard download van windows. hoe nu verder?

Ja, dan moet je DAP uitschakelen denk ik.
 
Ga weer naar options, maar dan naar 'general' en haal het vinkje weg bij 'intergrate into microsoft.......' en eventueel ook bij de andere opties, dus eigenlijk bij allemaal, maar waarom heb je dan DAP???
 
ok tanks afwachten maar weer. Waarom ik DAP hep tis handig als ik grotere files wil downen. Maar met kleine files die ik het meest down hep ik dap nie nodig dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan