popipipo
Meubilair
- Lid geworden
- 21 nov 2006
- Berichten
- 9.210
- Besturingssysteem
- Win11
- Office versie
- Office 365
Ca 75 mensen hebben allen een eigen identieke file met opdrachten die ze moeten uitvoeren.
Elke maand krijgen ze er nieuwe opdrachten bij die op 2 nieuwe tabbladen staan.
In januari bestaat elke file dus uit 2 tabbladen in februari uit 4 enz enz.
Nu kan ik alle 75 files afzonderlijk die 2 tabbladen toevoegen maar dat is een hoop 'handwerk' en kost een hoop tijd
Dus kan dit ook via VBA?
De 75 files kan ik in 1 directory zetten en
De 2 toe te voegen tabbladen kan ik in 1 nieuwe file zetten met enkel deze 2 tabbladen.
Elke maand krijgen ze er nieuwe opdrachten bij die op 2 nieuwe tabbladen staan.
In januari bestaat elke file dus uit 2 tabbladen in februari uit 4 enz enz.
Nu kan ik alle 75 files afzonderlijk die 2 tabbladen toevoegen maar dat is een hoop 'handwerk' en kost een hoop tijd
Dus kan dit ook via VBA?
De 75 files kan ik in 1 directory zetten en
De 2 toe te voegen tabbladen kan ik in 1 nieuwe file zetten met enkel deze 2 tabbladen.