Hallo,
Ik run een eigen ramenwasbedrijf en ik heb mijn klanten momenteel in Excelbestand gesorteerd staan.
Alleen het bestand wat ik gemaakt heb is niet erg praktisch en ziet er bovendien niet mooi uit.
Ik weet dat je met excel ook een mooi en praktisch klantenbestand kan maken, alleen de vraag is hoe?
Ik heb wel eens iets gehoord dat je met userforms kan werken of iets dergelijks.
In de bijlage staat het klantenbestand zoals het er nu uit ziet, ik heb uiteraard de klantgegevens verwijderd.
De kolom namen wil ik behouden en er moet ook te sorteren zijn op de verschillende plaatsen (zie de tabbladen).
Zou iemand mij hier mee voorruit kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Mvg,
MichaelBekijk bijlage Klantenbestand voorbeeld.xlsx
Ik run een eigen ramenwasbedrijf en ik heb mijn klanten momenteel in Excelbestand gesorteerd staan.
Alleen het bestand wat ik gemaakt heb is niet erg praktisch en ziet er bovendien niet mooi uit.
Ik weet dat je met excel ook een mooi en praktisch klantenbestand kan maken, alleen de vraag is hoe?
Ik heb wel eens iets gehoord dat je met userforms kan werken of iets dergelijks.
In de bijlage staat het klantenbestand zoals het er nu uit ziet, ik heb uiteraard de klantgegevens verwijderd.
De kolom namen wil ik behouden en er moet ook te sorteren zijn op de verschillende plaatsen (zie de tabbladen).
Zou iemand mij hier mee voorruit kunnen helpen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Mvg,
MichaelBekijk bijlage Klantenbestand voorbeeld.xlsx