geluid achterpanel kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

helixdragon

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo beste mensen,

Ik heb pas een nieuwe computer inelkaar gezet bij alternate, heb m thuis ontvangen en aangesloten.

alleen is er een probleem met het geluid. Als ik de boxen (stereo) op het achterpaneel aansluit dan doet alleen de linkerbox het. Als ik de boxen in op het frontpaneel aansluit dan doen beide boxen het. onboard sound is realtek ALC1200.

ik heb het idee dat de aansluiting op het moederbord kapot is, maar weet 't niet zeker.
weet iemand misschien raad?

hebben ze de kabeltjes van moederboard naar panel wel goed aangesloten???

Als het via het 'achterpaneel' niet gaat, heeft dat vaak niets te maken met kabeltjes, omdat deze poorten rechtstreeks op het moederbord zitten. Als het voor op de kast zit vaak wel.

Heb je een programma die aangeeft welk gaatje er word gebruikt? Sommige programmatjes reageren van zelf als je kabeltjes van je koptelefoon of boxen switched.

Oh ja, ook al een koptelefoon geprobeerd?

Als het via het 'achterpaneel' niet gaat, heeft dat vaak niets te maken met kabeltjes, omdat deze poorten rechtstreeks op het moederbord zitten. Als het voor op de kast zit vaak wel.

Heb je een programma die aangeeft welk gaatje er word gebruikt? Sommige programmatjes reageren van zelf als je kabeltjes van je koptelefoon of boxen switched.

Oh ja, ook al een koptelefoon geprobeerd?

en of ik dat geprobeerd heb, ook daar doet maar 1 van de 2 oorwantendingen het. maar natuurlijk op het frontpaneel doen ze het allebei

oke, dan doet de driver het goed, en alles is goed aangesloten, dus een foutje op het moederbord, waar gewoon garantie op zit. Even contact opnemen met Alternate. Maar ik snap je standpunt, je wil niet dattie, voor niets terug gestuurd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan