• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geluid afspelen als een veld in een geheel getal veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiZiMDiYaR

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Goedemorgen,

Hoe kan ik in Excel het zo voormekaar krijgen, dat als een veld een geheel getal is, dus 1 2 3 etc... dat deze dan een geluid afspeelt ?
Geluidsbron dat afgespeeld wordt, moet instelbaar zijn... en moet deze maar 1 keer afspelen.

Dus als A1, een geheel getal is, dat er dan een geluid wordt afgespeeld in Excel. Liefst dat ik deze formule ook in conditional formatting kan gebruiken.

p.s. Windows XP, Office 2007

Alvast bedankt.

Mvg,

Ufuk

Goedemorgen,

Mijn probleem is dat ik verschillende stukjes code ben tegen gekomen, om een bepaalde geluidje af te spelen, maar ben er nog niet achter gekomen, hoe je het moet doen, om een .wav geluidje af te spelen, als het getal in een veld een GEHEEL getal is. Heb je hier wel een oplossing voor ?

Dus in een bepaalde veld, heb ik een formule zitten, bijv. A1 / 6, als deze uitkomst dus een geheel getal is dan moet het veldje groen kleuren en een geluidje afspelen ( conditional formatting ). Hoe krijg ik dit zo ingesteld en werkend.

Ook zou het handig zijn, als je kan wisselen tussen een biepje en een .wav bestand... zodat ik bij 2 velden een biepje kan gebruiken en bij 1 belangrijker veld een .wav bestandje kan afspelen.
Dus instelbaar :).

Alvast bedankt.

Mvg,

Ufuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan