Geluid als een lekkende kraan

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildeman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Hallo,

Wat ik nu voor een probleem heb... Windows maakt het geluid van een lekkende kraan (je weet wel ploep ploep)
Ik heb van alles geprobeerd, virusscanner, PestPatrol (tegen Trojans en andere virussen die de standaard virusscanner niet gebruikt) maar niets helpt.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet, want dit is echt super irritant.

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet,
Wilfred

Probeer eens om je microfoon uit te schakelen bij de geluidsinstellingen

Sorry, ik ben een complete leek wat Windows betreft. Ik heb gekeken bij Geluiden en audioapparatuur, maar daar staat nergens dat ik de microfoon kan uitschakelen.

Als je mij zou kunnen vertellen hoe het moet, ben ik je zeer dankbaar

Gga eens naar: start> programma's> bureau- accessoires en daar staat ergens iets dat heet volumeregeling. Daarmee kun je vanalles instellen van het geluid.
Probeer het maar eens.

Succes.

Bedankt, ik heb alles maar op dempen gezet, hoop dat ik daar goed aan gedaan heb...

Hiet ligt het dus niet aan. Ik hoor dat akelige geluid nog steeds

Geplaatst door wildeman
Hiet ligt het dus niet aan. Ik hoor dat akelige geluid nog steeds
Je kunt het beste alles weer terugzetten als het niet helpt anders maakt straks niks meer geluid. :)
maar wanneer hoor je het geluid? Meteen als je de boxen aanzet?

Boxen staan al een tijd aan...hoor het als ik aan het surfen ben.

Geluid kwam pas opzetten nadat ik updates van Windows geinstalleerd had. Kan dat er wat mee te maken hebben?

ik denk niet dat het een virus is, ik heb namelijk Norton gebruikt en die zegt dat ik virusvrij ben.

Maar ik zeg nooit nooit dus als er een manier is om van deze virus af te komen, graag!

Heb je het sinds pestpatrol of al eerder. Pestpatrol gebruikt namelijk dat geluidje

Ik heb dat geluid inderdaad sinds pestpatrol, ligt het daar aan?