Geluid als een lekkende kraan

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildeman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Hallo,

Wat ik nu voor een probleem heb... Windows maakt het geluid van een lekkende kraan (je weet wel ploep ploep)
Ik heb van alles geprobeerd, virusscanner, PestPatrol (tegen Trojans en andere virussen die de standaard virusscanner niet gebruikt) maar niets helpt.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet, want dit is echt super irritant.

Alvast bedankt!!!

Met vriendelijke groet,
Wilfred

Probeer eens om je microfoon uit te schakelen bij de geluidsinstellingen

Sorry, ik ben een complete leek wat Windows betreft. Ik heb gekeken bij Geluiden en audioapparatuur, maar daar staat nergens dat ik de microfoon kan uitschakelen.

Als je mij zou kunnen vertellen hoe het moet, ben ik je zeer dankbaar

Gga eens naar: start> programma's> bureau- accessoires en daar staat ergens iets dat heet volumeregeling. Daarmee kun je vanalles instellen van het geluid.
Probeer het maar eens.

Succes.

Bedankt, ik heb alles maar op dempen gezet, hoop dat ik daar goed aan gedaan heb...

Hiet ligt het dus niet aan. Ik hoor dat akelige geluid nog steeds

Geplaatst door wildeman
Hiet ligt het dus niet aan. Ik hoor dat akelige geluid nog steeds
Je kunt het beste alles weer terugzetten als het niet helpt anders maakt straks niks meer geluid. :)
maar wanneer hoor je het geluid? Meteen als je de boxen aanzet?

Boxen staan al een tijd aan...hoor het als ik aan het surfen ben.

Geluid kwam pas opzetten nadat ik updates van Windows geinstalleerd had. Kan dat er wat mee te maken hebben?

ik denk niet dat het een virus is, ik heb namelijk Norton gebruikt en die zegt dat ik virusvrij ben.

Maar ik zeg nooit nooit dus als er een manier is om van deze virus af te komen, graag!

Heb je het sinds pestpatrol of al eerder. Pestpatrol gebruikt namelijk dat geluidje

Ik heb dat geluid inderdaad sinds pestpatrol, ligt het daar aan?

Hoe kan ik dat geluid uitzetten?

Zul je even in de instellingen moeten kijken. Ik heb hem er nu niet meer op staan dus kan niet voor je kijken

Mijn bericht staat dus verkeerd... want van Norton heb ik het bericht gekregen dat ik een Trojan Horse virus heb (misschien de oplossing van dat rare geluid?)

Ik heb mijn computer weer gescand en weer zegt Norton dat ik virusvrij ben, ik snap er werkelijk helemaal niks meer van.

Ik heb zelfs het pad waar de virus zich bevind, maar ik kan het niet vinden (laat staan verwijderen)
Het pad is: C:\Docume~1\Wilfred~1\locals~1\T...\VerifierBug[1].class

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit kan verwijderen, of mij een andere virusscanner aanbevelen die aggressiever is dan Norton (heb hem steeds geupdate, maar blijkbaar niet goed genoeg)

Alvast bedankt!

Anders verwijder je toch gewoon pestpatrol( doet zijn naam eer aan).Weet je gelijk of dit de oorzaak is.
Zoniet installeer je hem weer.
Wat die trojan betreft ga je via je verkenner, naar C schijf /document en setting /dan wilfred etc etc gewoon het pad volgen dus, anders effe online scannen met housecall.

suc6

Bedankt, ben naar de website gegaan en mijn harde schijf gescand. Het beestje heeft nu ten minste een naam, ik ben namelijk geïnfecteerd door het Java_Bytverify.A- virus. Kon de file niet schoonmaken, dus heb hem maar verwijderd.

Hopelijk is dat het einde van dat hinderlijke ploep ploep geluid, ik kijk het nog een paar dagen aan, voor dat ik het probleem als opgelost aanvink.

Wat ik mij alleen afvraag, waarom kan Norton het niet vinden (alleen melden dat ik een Trojan virus heb), en HouseCall wel? Hij is toch echt up to date.

In ieder geval heel hartelijk bedankt!!!!!!!

Wilfred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan