Geluid apart opslaan lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het .htm bestand hoort ook nog een map met de zelfde naam + _bestanden
In deze map staan o.a. de plaatjes en muziek die op de HTML pagina staan.
 
Ok, bedankt, ik heb het wav bestandje gevonden maar hij speelt niet af (mediaplayer), enig idee hoe dit kan?
 
Nee, niet echt... volume op nul...?

Mischien is het niet de wav file waar je naar op zoek bent, maar een mp3-tje of nog wat anders wat men in de precentatie heeft opgenomen.

N.b. om wat voor een soort geluid gaat het? Muziek, of is het wat anders, klappen of zo?
 
Het is een liedje, ik heb het doorgestuurd naar iemand anders en die kan het wel afspelen! Vorige keer had ik ook per e-mail een wav bestand ontvangen die ik ook niet kon afspelen maar degene die hem verstuurd had wel. Bovendien deed ie het op de pc op mijn werk wel. Ik heb een ander wav bestand uitgeprobeerd en die speelt wel af op mijn eigen pc. Ik kan er geen touw meer aan vast knopen! Mediaplayer geeft trouwens geen melding, hij opent maar begint grwoon niet met afspelen!
 
Geen problemen met mp3-tjes? Wel muziek bij gamen e.d.?
 
Laatst bewerkt:
ja, verder geen problemen, ik snap er echt niks van!
 
Geinstalleerd, werkt ook niet....... Als ik het met realplayer open krijg ik een foutmelding en wordt realplayer afgesloten.
 
Ga ik morgen proberen, in ieder geval bedankt voor de hulp zover!
 
Ik hoop dat, dat werkt, anders weet ik het ook even niet meer.
 
Hallo,

Ik heb Mediaplayer 11 opnieuw geinstalleerd en alle updates van realplayer gedaan. Bij Mediaplayer opent ie wel maar begint niet met afspelen, bij Realplayer krijg ik nog steeds een foutmelding en wordt ie afgesloten. Ik begrijp er niks van! Andere wav bestanden op mijn pc speelt ie wel af dus dan zou je zeggen dat het aan dat bestandje ligt. Maar als ik het bestandje op een andere pc afspeel (2 geprobeerd) speelt ie wel af! Schiet mij maar lek!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan