erbicom
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2000
Ik vermoed dat mijn wireless pci-kaart er voor zorgt dat om de zoveel tijd ( 2 minuten ong.) het geluid en/of beeld begint te haperen van b.v. Winamp of Windows media speler (halve to hele seconde). Ik denk dat de kaart dan een sigaal uitzendt waardoor er veel processortijd of intern geheugen wordt gebruikt. De tijd is te kort om te kijken bij Taakbeheer wat er nu daadwerkelijk gebeurd, maar lastig is het wel. Op de site van de fabrikant (sweex) staat natuurlijk niets en reageren op e-mail doen ze ook al niet. Voor de rest draait alles goed, maar toch zou ik hier van af willen. Weet iemand hoe ik dat zou kunnen verhelpen? Gr. Erik.
p.s. tijdens zo'n hapering zie ik bij het statusscherm van het wirelesskaartje ook geen onderbreking van het signaal of een verslechtering van de kwaliteit. Ik draai met XP-pro op een amd xp 2000+ met 256 mb intern.
p.s. tijdens zo'n hapering zie ik bij het statusscherm van het wirelesskaartje ook geen onderbreking van het signaal of een verslechtering van de kwaliteit. Ik draai met XP-pro op een amd xp 2000+ met 256 mb intern.
Laatst bewerkt: