Geluid beschadigd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evvaa

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
16
Hoi allemaal,

Ik ben een bezitter van de HP pavilion dv7-2040ed, deze heb ik nu geloof ik ruim een halfjaar.

De laptop is me altijd goed bevallen, tot vandaag. Op deze laptop zit achteraan (voor het scherm) een stukje touch, een aanraakgedeelte waarmee je geluid, internet en muziek kan aanzetten, uitzetten etc. Om dat gedeelte zit het geluid.

Vandaag zette ik het geluid aan (dmv het touchgedeelte) en startte een muziekje op. Normaal kleurt het icoontje voor het geluid wit (ipv rood, rood is wanneer het geluid uitstaat) en die bleef op rood staan.
Daarna dat muziekje, het geluid klinkt heel dof. Niet meer helder en het is alsof er iets niet goed zit daarbinnen.. Heel vervelend, ik zou graag een goede oplossing ontvangen.

Heeft iemand hier hetzelfde probleem/ervaring hiermee? Of weet gewoon iemand wat er aan de hand is?

Alvast bedankt,
Groeten, Evvaa
 
Ben je gewend om je laptop in de slaapstand te laten 's nachts? Schakel hem dan eens helemaal uit en start opnieuw op. Goede kans dat de stuurprogramma's voor de audio nu wel goed laden.
 
Inderdaad, ik sluit hem 's nachts af via de zogenoemde Sluimerstand (de sessie wordt dan opgeslagen waarna ik hem de volgende dag weer kan hervatten).

De vorige keer dat ik hem opnieuw opstartte deed hij het nog niet.
Na jouw reactie sloot ik hem normaal af en startte ik hem na een tijdje weer op.
Hij doet het gelukkig weer, Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan