Geluid doet het nieer meer na herinstallatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorrry, ik dacht dat je bedoelde ná de installatie van XP.

Maar ik zal 'm even opnieuw opstarten, want dat bedoelde je toch?

Ja, als je klaar bent met het instaleren van de driver moet je gewoon je pc herstarten

Maar die driver is niet geïnstalleerd, die driver die Pasja aangaf, want hij opende niet. En nu nog steeds geen geluid..:confused:

Ik heb ooit SoundMax op mijn computer gehad, kan ik me herrinneren.

EDIT: Ik wilde SoundMax installeren, maar aan het einde van de installatie kreeg ik de melding dat het stuurprogramma niet was gevonden!

Laatst bewerkt:
MaxData, waar kan ik het type vinden?

Mainboard : Asus P4S533MX
Chipset : SiS 651
Processor : Intel Pentium 4 @ 2800 MHz
Device Audio : SiS7012 Audio Codec

Laatst bewerkt:
oke..;) download anders Everest Home edition of Aida32 gewoon even bij google intikken en downloaden..;)

@Koosnaamloos,

Waarom adviseer je Aida32 (die echt al heel lang geleden gestopt is) en Everest, die ook gestopt is met de freeware versie te updaten. Grote kans dat er bepaalde onderdelen niet herkend worden, dit is je gister ook duidelijk gemaakt in een andere topic.

Ik heb de .zip bestanden geopend, maar nou werken de setups in beide versies niet. Het is toch wat!

Maar wat kan ik met Aida32?

Kun je beter even PCwizard adviseren, die is meer up to date:
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
:)

Aida32 moet je helemaal vergeten, dat is de voorganger van Everest.(naamsverandering) De betaalde versie van Everest wordt gewoon geupdate.

toch nog even een vraagje over everest home edition. Kan ik daar zien als ik laptop heb hoeveel video geheugen mijn laptop heeft, ik wil niet weten hoe veel video geheugen mijn video kaart heeft of bestaat er geen video geheuegn zonder videokaart?

Je laptop zal wel shared memory gebruiken voor de videokaart. In Everest > scherm > Windows video.

@Peterheusden,

In de link van Frank bij "Driver"eerst de chipset driver downloaden en installeren.

Laatst bewerkt:
Is er misschien een andere manier om aan geluid te komen?:confused:
Heb je mijn bericht boven jou gelezen? Soundmax is van een onboard geluidskaart. Als je geen chipset driver installeerd lukt meestal ook de installatie van de onboard geluidskaart niet. De chipset stuurt die namelijk aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan