Geluid doet het niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_1994

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Zoals de titel zegt doet het geluid van mijn net gekochte headset het niet correct.

De microfoon doet het gewoon normaal.
Het probleem is dat ik alleen Skype via mijn headset kan luisteren en niet mijn muziek msn geluiden game geluiden enz.
Behalve windows media player.

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast Thx! :)

Laatst bewerkt:
Welk OS heb je.??(dat staat niet vermeld)

Heb je de driver correct geinstalleerd?(zo niet installeer hem opnieuw)

Heb je externe boxen op je PC/Laptop?

Ga deze vragen stap voor stap even na misschien kan het tot oplossing leiden.

Windows Vista Home Premium 32 bits.
Headset gaat via USB en er zijn geen drivers bij geleverd en windows zegt dat de headset is geinstalleerd en correct werkt.
Ik heb de boxen waar ik eerder op draaide een aantal keren eruit gehaald maar dit werkt niet.

Dus een oplossing zou handig zijn XD

Zat ereen CDtje bij.??geef even het merk door misschien moet je de drivers downloaden.(dan zoek ik wel even voor je jij kan gewoon je dingen doen die je normaal doet)

Laatst bewerkt:
Zat geen Cd bij.
Dat staat 2 berichten eerder ook al vermeld met:
"Er zijn geen drivers bij geleverd"

Op de verpakking staat dat het plug and play is dus denk niet dat ik uitgebreide drivers nodig heb ofzo.
Kan het misschien aan de geluidsinstellingen liggen?
Heb er zelf al even naar gekeken en deze headset als standaard apparaat ingesteld en ook de andere apparaten uitgeschakeld maar ook dit werkt niet.

Merk en type: Trust Xalo USB Headset (staat op de verpakking wat ik kan vinden)

Laatst bewerkt:
Oké dat bericht was ook verkeerd van mij, maar even denken denken en nog eens denken.
En mijn idee is stop het eens een ander USB-Poort en dan kijken of het zich nog voor doet misschien werkt ie dan maar is het niet van Logitech of een ander bekend merk.?

Andere USB poort geprobeert maar nog steeds hetzelfde probleem :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan