Geluid doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Zo maar even een vraag: gebruik je een goed geaard stopcontact voor je PC ?

Heb al vele dergelijke problemen opgelost door de PC goed te aarden.

Greetz,

Harry.

ik heb een goed geaard stopcontact. Ik heb voor de zekerheid een ander stopcontact geprobeerd maar het probleem blijft het zelfde.

Ik heb nu wel dat mn cpu altijd rond de 93% blijft hangen als ik muziek afspeel.

Het enige wat ik dan aan programma's heb openstaan is wmp of winamp (dus niet allebei tegelijk;))

het zijn dus de processen wmp en winamp die zo hoog gaan in taakbeheer en de processor belasten of zijn er op dat moment andere processen aan de gang die dan veel cpu verbruiken?

je hebt erg veel processen draaien (99, is dit wanneer je pas hebt opgestart?)

ook is dit niet de volledige lijst van taakbeheer en volgens mij was op dat moment geen muziek aan het afspelen, ofwel?

kan je wanneer je dat aan het doen bent eventjes een printscreen maken?

de computer speelt nu muziek af (kijk maar rechtsonderin het scherm) ik zal proberen nog een screenshot te maken val alle processen.

de computer speelt nu muziek af (kijk maar rechtsonderin het scherm) ik zal proberen nog een screenshot te maken val alle processen.

ja, dat had ik nadien ook gezien :o

ok, ik wacht dan nog op de volgende screenshots

nou vergeet die screenshots maar, mn computer heeft net het loodje gelegd.

Ik heb systeemherstel proberen te draaien maar nu start mijn computer niet door.
Ik krijg alleen nog een zwart scherm te zien met een pijl erin. Meer niet.

nou vergeet die screenshots maar, mn computer heeft net het loodje gelegd.

Ik heb systeemherstel proberen te draaien maar nu start mijn computer niet door.
Ik krijg alleen nog een zwart scherm te zien met een pijl erin. Meer niet.

oh, ik zie dat je hier ook gereageerd hebt...

ik wil ff melden dat mn pc het weer doet maar het geluid is nog erger geworden.

ik wil ff melden dat mn pc het weer doet maar het geluid is nog erger geworden.

goed dat je dat dan hebt kunnen fixen :thumb:
(hoe heb je dat dan trouwens gedaan?)

en het geluid...
heb je de chipsetdrivers (laatst nieuwe versie) al eens geinstalleerd en daarna nog eens je audio driver?
welke geluidskaart heb je trouwens?

nou een maat van me had een cd van vista en daarmee heb ik wederom een systeemherstel kunnen doen. toen draaide mn pc weer.

Wat voor geluidskaart ik heb zou ik niet weten. het is een onboard ding die ik er nu in het zitten, het enige wat ik wel weet is dat het een realtek is. de computer die ik heb is een Acer T671 maar eigenlijk kan dat het niet zijn want ik heb ook een niet onboard kaartje geprobeerd maar zelfde probleem.

srry dat ik zo laat reageer maar ik moest ff geopereerd worden.

Maar ja die driver heb ik gedownload.

ow een operatie :S

nja, misschien dan nog eens even die processen bekijken die allemaal draaien wanneer je geluid afspeelt.
maar verder heb ik niet echt een idee meer buiten misschien eens alle drivers in apparaatbeheer te verwijderen die met geluid te maken hebben en dan opnieuw op te starten zodat vista zelf naar drivers gaat zoeken :thumb:

waren we weer, ik heb het geprobeerd maar zonder resultaat.
Ik denk ( ik weet niet of het kan) dat het aan het moederbord ligt. Maar ik zou niet weten hoe ik dat kan controleren

Je zei :

het is een onboard ding die ik er nu in het zitten, het enige wat ik wel weet is dat het een realtek is. de computer die ik heb is een Acer T671 maar eigenlijk kan dat het niet zijn want ik heb ook een niet onboard kaartje geprobeerd maar zelfde probleem.

Dus de vraag is of je het wel bij je moederbord moet zoeken.

Ed

Waar je het wel moet zoeken kan ik ook moeilijk aangeven maar als je hetzelfde probleem hebt met je onboard kaart alsook met een losse geluidskaart dan is het niet waarschijnlijk dat het aan je moederbord ligt. Dat bedoelde ik alleen maar :)

ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan