Geluid doet het niet in windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bevertje11

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo allemaal,

Ik had windows vista maar heb nu windows 7. Mijn geluid deed het altijd gewoon goed bij vista maar nu ik 7 heb werkt het niet meer. de computer zegt dat de drivers van mijn

-Multimedia audiocontroller
-Multimedia videocontroller

Niet kan installeren:(

Moederbord: staat bij mij onbekent :S
Geluidskaart: kan ik niet vinden...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?!

Gr. B

Specs:

Geluidskaart: Sound blaster X-fi

Kan iemand me nu verder helpen?!

Gr B.

Specs v.d. PC, merk/type moederboard e.d. het gaat hier over een mulimedia-controllers die hebben verder niets met de geluidskaart te maken maar alles met de aansturing ervan,dus gerelateerd aan het moederbord.

Mijn vista was 64 bit. is dat dan erg als ik 32 bit installeer?!
En nu heb ik nog steeds 64 bit ja;)

Ik heb het gedownload en hij zegt dat ik windows vista of hoger moet hebben maar ik heb windows 7 :S en ik denk dat ik gwn de eerste bij ''geluid'' moet downloaden toch?!

Gr B.

Het geluid doet het weer omdat je ff bij eigenschappen bij het .EXE bestand compatibiliteit op windows vista en toen deed ie het maar nu heb ik nog geen goede driver kunnen vinden voor mijn videokaart want hij zegt ook dat multimedia videocontroller geen drivers heeft.

Welke specs heb je nodig!?

Gr B.

Je kunt hier ff kijken welke driver(er zijn 6 verschillende) op jouw systeem van toepassing is.Aangezien Dell jouw type/model pc niet ondersteunt voor Win7,heb je kans dat je deze driver ook in de compatibiliteitsmodus moet draaien.

Dankje voor je reactie!

Eigelijk doet nu alles het gewoon maar mis nog wel die driver maar films speelt ie gewoon af dus ik laat um gewoon zo ;)

Gedankt voor je hulp!

Gr. B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan