Geluid doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piepjeh

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Ik heb vorige week mijn computer helemaal opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer naar behoren. Hij is inmiddels ook weer helemaal geupdate.

Echter gister kreeg ik een update van Nvidia (een driver ofzo?) en daarna deed het geluid 't niet meer. Dus ik had die Nvidia ding er weer afgegooid, maar nu doet het geluid het nog steeds niet. Niet bij Winamp, niet bij Youtube, etc, gewoon helemaal niet.

Kan iemand me helpen om het geluid weer aan de praat te krijgen?

Ik heb een Acer Aspire M3641 met Windows 7 Home Premium en speakers van Genius. De pc herkent de speakers ook gewoon, ze staan aan, en de schuifjes van het volume staan allemaal open.
Wat voor geluidskaart ik heb weet ik niet. Iets met High Definition Audio?

Ik heb al geprobeerd 'problemen met het afspelen van audio oplossen' ergens bij Configuratiescherm maar die kan niks vinden.

Zit je audiostekker nog in je pc? (Dat groene kabeltje :P)

Staan je speakers wel als standaard afspeelapparaat? --> Rechter muisknop op Volume in de taakbalk --> Speakers opzoeken --> Aanvinken óf rechter muisknop op je speakers en als standaard afspeelapparaat instellen.

Drivers van je geluidskaart up-to-date?

Hé ze stonden inderdaad niet als standaard afspeelapparaat. Nu wel weer! Wauw, dat het zo simpel was zeg :'D Jeeeeej muziek. Hartstikke bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan