Geluid doet het niet sinds windows updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
ik heb vandaag ff windows updates gedraaid en ineenkeer na reboot heb ik geen geluid meer:S dat is tog gewoon erg!! maar iedergeval als ik bij aparaat beheer krijg zie ik dit


hhjjh.JPG




hoe kan ik dit oplossen?
 
Laatst bewerkt:
Klik eens met rechts op de uitroeptekens en kies voor stuurprogramma bijwerken, helpt het niet, dan kiezen voor "vorig stuurprogramma".
 
als ik vorige stuurprograma doe dan zegt die kan geen backup vinden:s en bijwerken lukt niet:S maar bij windows update zat iets voor wmp-10 kan het daar mee te maken hebbben want eerder stonden deze 2 waar een uitroepteken bij staat er niet bij..
maar mijn driver voor geluid moet ik altijd apart instaleren want dat doet die niet tijdens windows XP instalatie:S maar kan ik anders alles verwijderen en driver opnieuw instaleren?
 
Installeer je driver zo eens en kijk of dat je probleem oplost.
 
driver verwijderd en weer geinstaleerd en hij doet het nogsteeds niet maar die dingen waar uitroepteken bij staat die stonden er gister ochtend nogniet en gister avond na de update waren ze er ineenkeer alle 2 de microsoft dingen stonden er niet bij
ik heb nu die microsoft dingen verwijderd er staat nu nergens meet ! bij of x alleen het geluid doet het nogsteeds niet:S
 
Laatst bewerkt:
kheb via wmp ff dit mischien helpt het

error1.jpg




error2.jpg




en nog wat van dxdiag


error3.jpg
 
Laatst bewerkt:
misschien kan je het met systeemherstel weer goed krijgen
(ik hoop dat je een punt hebt dat vlak voor de update ligt want anders kan je ook andere bestanden wissen/toevoegen)
 
heb ik al geprobeert:s werkt nogsteeds niet aangezien de windows updates geinstaleerd blijven:S maar zou het anders helpen om geluidskaart chipset in bios uit te schakelen en dan driver van geluidskaart te verwijderen en dan chipset weer in schakelen en dan weer instaleren die driver en anders blijft er maar een keus denk ik :( windows eropnieuw op maar uhm als het een goed idee is hoe kan ik de chipset aan en uit zetten?

PS: als ik windows moet instaleren moet ik altijd geluidskaart driver opnieuw instaleren:S en als ik windows instaleer vervangt die automatish de oude? want normaal formateer ik hem compleet als dr iets mee is
 
misschien kan je onder software bij configuratiescherm --> updates weergeven --> betreffende updates verwijderen.

en je hebt gelijk dat als je hem formateerd en opnieuw installeerd dat het oude word overschreden.
 
lijkt me niet zo goed plan niet formateren.

maar ik heb wat, met CCleaner kan je bij 'gereedschap' en dan zie je als het goed is in een lijstje de beveiligingsupdates en alles staan. misschien kan je ze verwijderen?

en anders ligt het niet daaraan.
 
Heb ik allang gebprobeert alleen kun je hiernaar kijken hoe kan ik deze activeren er staat wel ingeschakeld maar niet gestart en owjah eerst krijg je een banner maar dat komt omdat ik over mijn bandwight ben gegaan van freewebs:p
moet ik in de bios deze onboard geluidskaart niet inschakelen dat het door die update is uitgeschakeld?



http://www.freewebs.com/dutchclanserver/fout.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmm waarschijnlijk weet niemand hoe ik dit kan verhelpen?:S dan zit dr 1 ding op denk ik:p
 
Probeer het volgende eens, Ga naar start > uitvoeren > type hier services.msc dan op Enter drukken.

Je krijgt nu een lijst met Windows services. Zoek in de lijst "Windows Audio" op. Klik er 2x met links op en zorg dat in het tabblad "algemeen", de opstarttype op "Automatisch" staat. klik op toepassen en start eventueel Windows even opnieuw op.
 
dat werkte niet kheb nu windows er op nieuw opgezet en alles doet het weer goed dus:)

van mij part mag deze toppic op slot
 
Lol je had denk beter naar een andere driver kunnen zoeken op internet want die windows update. zegt ook dat het niet ondersteunt wordt. maarja te laat weet je het voor de volgende keer ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan