Geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beunhaes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Hallo,
ik heb mijn pc pas opnieuw geïnstalleerd, maar nu doet mijn geluid het niet meer. Er is nog geen driver voor geïnstalleerd. Aida32 geeft aan dat mijn geluidskaart: intel 82801DB ICH4 is en mijn moederbord: asus P4PE-X. Ik wil de driver voor mijn geluidskaart installeren maar ik kan echt niks op internet vinden. In apparaatbeheer geeft hij trouwens ook aan dat er geen goede driver voor mijn ethernet controller geïnstalleerd is maar hier heb ik niet zoveel last van.

hoop dat iemand mij kan helpen zodat mijn geluid het binnenkort weer doet, alvast bedankt in ieder geval!!!

groetjes,

je hebt toch een cd bij je moederbord gehad?? daar staat de driver op ,tevens de chipset driver installeren

nou dat is dus een beetje het probleem de computer was eerst van mijn ouders. en ik heb hem nu overgenomen. ik heb er nog wel wat cd's bij, maar die waren voor antivirus en voor de videokaart. Die cd heb ik dus niet maar is er niet een mogelijkheid om de drivers van internet te downloaden? ik kan ze alleen niet vinden.

Gewoon op de site van asus en daar je moederbord type even ingeven bij de downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan