geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hem gedownload maar waarschijnlijk had ik hem al eerder gedownload want er stond wijzigen en verwijderen

Hoi,

Je springt inderdaad van hak op de tak doe het volgende voor mij geruststelling

1 maak je mapje van je downloads leeg
2 download zoals eerder gemeld je chipset driver
3 pak hem uit in de zelfde map
4 open hem en kijk naar de set-up klik daar op en dan gaat hij als het goed is installeren

Hoi,

Je springt inderdaad van hak op de tak doe het volgende voor mij geruststelling

1 maak je mapje van je downloads leeg
2 download zoals eerder gemeld je chipset driver
3 pak hem uit in de zelfde map
4 open hem en kijk naar de set-up klik daar op en dan gaat hij als het goed is installeren

oke ik ga het nu doen

maar je weet wat mij probleem is?

bij apparaat beheer --> overige apparaten zie ik 3 vraag tekens

1: audioapparaat op de bus voor high definition audio
2: onbekend apparaaat
3: videocontroller (vga-compatibel)

Hoi,

Dus is goed geinstaleerd? En je hoeft niet steeds te quote hoor hebben we liever niet ook dit moet allemaal worden opgeslagen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Lees nog even me vorige bericht.

En nog steeds de zelfde melding in je apparaatbeheer?
Zo ja dan weer van de asus site de audio driver downloaden en installeren op de zelfde manier als de chipset

dankje voor al je hulp maar het is niet gelukt over 3 dage komt er een vriend bij me langs

maar er staat nu een gele uitroepteken bij apparaatbeheer standaard dual channel pci ide controller

Hoi,

Jammer Maar wat is er niet gelukt is dit de enige melding en doet je geluid het wel ?

geluid doet het niet bij system-->hardware-->apparaat beheer-->overige apparaten staan nog steeds 3 gele vraagtekens

en bij apparaatbeheer standaard dual channel pci ide controller is die gele uitroepteken wegna het hersarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan