Geluid doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ballewal

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
8
Hoi iedereen,

Ik heb sinds gisteren last van iets heel raars. Ik begon gisteren met het aanmaken van een tweede account op mijn PC met windows vista pro, op dat moment schakelde mijn firefox uit mijn eigen account opeens op veilige modus? Nu is dat allemaal nog wel te handhaven.

Maarrrr... mijn geluid doet het niet? Ik gebruik Soundmax waarbij ik in het Soundmax scherm een testje kan uitvoeren, dat geluid komt wel uit mijn boxen maar al het andere geluid (games, internet filmpjes van youtube, windows media player, vlc player etc.) doet het allemaal niet?! In alle settings op m'n pc staat dat er wel geluid te horen moet zijn, ook staat er bij het control panel bij de boxen 'working'.

Weet iemand hoe ik dit moet fixen?
 
in veilige modus is het geluid niet beschikbaar?
de soundmax geluidadapter wel als standaard ingesteld en niet een digitale uitvoer?
 
Oplossing gevonden: in 'Geluid/Sound' speakers als default aangeven ipv digital output als default...

Raar, want ik heb hier nooit mee geklooit gister? :confused: Kan moeilijk uit zichzelf gaan? Ook firefox moest opeens op veilige modus? Leip allemaal maar wel opgelost, bedankt voor de reply btw!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan