Geluid doet het plotseling niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter ww87
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ww87

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Van de één op de andere dag doet het geluid het niet meer. Gister deed ik 'm uit met het vertrouwde windows-geluidje, en vanochtend ging die aan... zonder het geluid, en ook het afspelen van muziek op verschillende soorten media players was zonder geluid. ik hoor geen enkel geluid meer. aan mijn boxen ligt het niet, want ook met koptelefoon (die het zeker doet), komt er geen geluid.

omdat ik gister en de afgelopen weken geen windows o.i.d. heb geinstalleerd verbaast het me een beetje (op internet heb ik alleen deze problemen gevonden waar windows net geinstalleerd was of iets anders).

ik heb de computer ook al enkele keren opnieuw opgestart en de laatste updates geinstalleerd, maar dat hielp ook niet. ook ligt het niet aan de volume van de computer.
het zal dus wel aan de geluidskaart liggen, maar heb geen idee wat er mis mee is of hoe het op te lossen.

:thumb::D het werkt, heel erg bedankt. alleen het verbaast me wel waarom die het opeens niet deed. maargoed het belangrijkste is dat ik weer geluid heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan