Geluid doet raar ook met oortjes speakers en ingebouwde speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Hallo allemaal ik zit met eens best wel lastig en vervelend probleem.

Mijn speakers in mijn laptop doet helmaal/half niet meer, zelfs als ik oortjes, koptelfoons, en zelfs een extra speakers er aan sluit, nope doet het geluid nog steeds niet, het is knap lastig en het probleem stuite ineens op, toen in me laptop aan deed, en ik heb niks bij instellingen veranderd wat invloed kan hebben op het geluid kan het misschien een virus zijn ofzo?
dit is mij laptop:
Acer Aspire 5750G
Core i3-2350M
Geforce 610M

geluid is van Dolby Advanded Audio, staat bij de speakers.
Hopelijk is dit genoeg info.

( soms doet het geluid het wel en dan weer niet bijv: ik kijk een film, eerste 5 sec hoor ik geluid, en dan is het weer weg en dan 2 min later hoor ik weer geluid voor 3 sec, ook ,met oortjes en extra speakers)

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd de drivers van je laptop te herinstalleren? Zo nee: download driversweeper: http://www.guru3d.com/files_details/driver_sweeper_download.html ; installeer en start je pc in Veilige Modus op (F8 herhaaldelijk indrukken, nadat het Acer-scherm verschijnt, totdat je kan kiezen voor Veilige Modus) en verwijder dan alle Acer drivers, als hij vraagt om te herstarten: herstart (hoeft niet weer in Veilige Modus). Download vervolgens de drivers van de website van Acer en installeer die.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan