Geluid en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bokke

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2003
Berichten
27
'k heb nu enkel nog probleempje met m'n toetsenbord en de volume

Ik heb een toetsenbord met daarop een aantal extra leuke knopjes voor bijvoorbeeld de bediening van m'n cdromspeler, een standby knop en voor de volume regeling. Deze werken niet omdat mijn pc dit toetsenbord herkent heeft als standaard toetsenbord. Ik kan de benodigde drivers niet meer vinden in m'n eigen bakje met cd's etc....

Iemand enig idee waar ik dus een driver kan vinden voor een Compaq toetsenbord (met easy acces buttons)?

2e vraagje.. mijn geluid staat nu ongelofelijk zacht. Ik heb alles al helemaal opengezet maar nog hoor ik heel weinig. Mijn boxen doen het wel gewoon. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast hartelijk bedankt
 
Antw vraag 1: Bij www.compaq.nl kun je drivers voor je pc zoeken, als je daar het juiste type pc invoert, krijg je vanzelf alle drivers voor jouw systeem.

Antw vraag 2: Heb je al bij Configuratiescherm>Geluiden en audioapparaten je volume op max gezet?
 
Ik heb gekeken op compaq.nl en .com maar nix kunnen vinden. :(

FF wat gegevens over m'n toetsenbordje dan maar: ;'k gloof ps2.. serienummer van compaq is GYUR55SK
Van boven zijn er 4 knopjes voor cd, 1 voor standby. daarnaast 4 waarvan 3 voor volume en 1 voor je favo applicatie.. Dan zit er boven m'n nummerieke veld nog 4 knopjes mbt internet en e-mail..

Wat betreft het geluid.. alles wat open kan staan staat helemaal open!

:confused:
 
Heb je gecheckt of jou systeem er bij staat?
 
Helaas.. heeft niet mogen baten..

nog steeds geen resultaat als ik op de extra knopjes duw..
 
Moederbord: ASrock K7S41GX
Processor: AMD Athlon XP 2500+

Besturingssysteem MS Windows 2000 incl service pack 3

Is dit voldoende?
 
Dus het is geen Compaq PC? Het type Compaq bedoel ik eigenlijk(naam), aangezien die drivers zo staan gerangschikt op die site. Of anders het systeem waar het toetsenbord vandaan komt.
 
Klopt.. het was een compaq pc maar door een helemaal vergane voeding heb ik alles voor zover mogelijk over laten zetten in een nieuwe pc..

Nu wil ik dat oude toetsenbord (wat het nog goed doet) op die nieuwe gebruiken..

'k heb ff gezocht:

Toetsenbord: Easy Access Internet Toetsenbord
Processor: 450 Mhz met NMX-technologie
Bus technology: 100 Mhz
Type: Intel Pentium III
Chipset: Intel BX
Intern geheugen: 64 MB (uitgebreid tot 300 MB SDRAM)

dat was het belangrijkste wel lijkt me.
 
Weet je nog de naam van die oude compaq PC. Anders kan ik de drivers niet vinden. Was het een evo D***?

Compaq geeft al zijn systemen namen, en daarop hebben ze alle drivers gerangschikt. Het kan dus zijn dat je nu gewoon een verkeerde driver hebt, omdat die niet voor dat systeem is, of er net een ander type toetsenbord aan hing. Op toetsenbord driver kan je daar dus niet zoeken, maar wel op systeemnaam. Heel onhandig, maar daarom heb ik dus de oude naam van het syteem nodig...
 
Ik snap het jah.. maar het was een pc prive project en ik kan echt nergens terugvinden wat de naam van die pc geweest is..

Het was een compaq pressario en meer weet ik echt niet
 
Wacht even oh.. ik vind weer iets:

Eeuhm... Iets van:

Merk: compaq pressario
Model: 5296
Serienr: 8918CFG71667
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan