geluid fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
als ik bv schijfopruiming of een spel speel, dan hoor ik de fan (denkelijk) te keer gaan,
hij 'joelt' dan regelmatig, hoe kan dit en kan dit kwaad ?
ik werk met XP home SP2 op Intel Pentium 4 519K, 3066 MHz met 1Gb RAM met een ACPI Uniprocessor-pc, Moederbordnaam: Asus P5SD1-FM2 (FSC OEM) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 2 DDR DIMM, Audio, LAN,
dit zie ik als ik Speedfan open:
ScreenShot002.jpg

groet, jobo

Door stofvorming kan het voorkomen dat je pc meer lawaai maakt nadat hij harder moet werken.
Je kunt dit voorkomen door de kast van binnen stofvrij te maken zodat de warmte weer beter afgevoerd wordt.

De temperaturen zien er in de eerste instantie niet verkeert uit, alleen geeft SpeedFan verwarde informatie weer als deze niet goed geconfigureerd is.
Hoe je dat beter kunt doen lees je hier.

Verder zou je voor de temperatuur uitlezing ook PC Wizard kunnen gebruiken.

Door stofvorming kan het voorkomen dat je pc meer lawaai maakt nadat hij harder moet werken.
Je kunt dit voorkomen door de kast van binnen stofvrij te maken zodat de warmte weer beter afgevoerd wordt.

De temperaturen zien er in de eerste instantie niet verkeert uit, alleen geeft SpeedFan verwarde informatie weer als deze niet goed geconfigureerd is.
Hoe je dat beter kunt doen lees je hier.

Verder zou je voor de temperatuur uitlezing ook PC Wizard kunnen gebruiken.

ik heb het binnenste pas geleden nog schoongemaakt en toch dat geluid, alleen bij schijfopruiming en een spel, bv tetris of AOE, bij andere programma's (word of psp) niet.
zal eens kijken naar de configuratie van speedfan.
groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan