Geluid foetsie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepelepoi

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
9
Ik heb een Medion pc...je krijgt hierbij ook een Medion CD geleverd waar alle software op zit. Tot mijn moederbord kapot ging...naar de maker, die er een nieuwe moederbord opzet, en ook weer nieuwe software bij doet(herstelsoftware).

Dat is een paar jaar geleden en aangezien de HD weer eens opgeschoond moest worden besloot ik een nieuwe WinXP te installeren...werkt perfect, alleen ik heb geen geluid meer... ik vermoed dus dat de nieuwe WinXP de geluidskaart niet meer herkent...hoe kom ik hierachter wat het probleem is en hoe is dit probleem op te lossen?
 
Bedankt voor je reactie!

Multimedia->Device Audio: VT8233/A AC'97 Enhanced Audio Controller

Kan dat het zijn?

die download je simpelweg bij Viaarena.com.

Enne, piepelepoi, je bent nog redelijk nieuw op het forum, maar toch wil ik graag iets aan je kwijt:

een paar dagen geleden heb je een vraag gesteld (Format D : ), daarop reageren 2 mensen (waarvan ik er één was) Je neemt vervolgens niet meer de moeite om terug te reageren. Als jij hulp zoekt voor een computerprobleem, dan is dat prima, die hulp krijg je hier op de Helpmij. Het is echter wél zo netjes om even terug te koppelen of de gegeven adviezen hebben geholpen...................... of niet.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk! Exuse moi!
Maar hij werkt weer!! Ik had het probleem wat te groot ingeschat volgens mij maar superbedankt!! Op naar mijn volgende probleempje...:rolleyes:

die download je simpelweg bij Viaarena.com.

Enne, piepelepoi, je bent nog redelijk nieuw op het forum, maar toch wil ik graag iets aan je kwijt:

een paar dagen geleden heb je een vraag gesteld (Format D : ), daarop reageren 2 mensen (waarvan ik er één was) Je neemt vervolgens niet meer de moeite om terug te reageren. Als jij hulp zoekt voor een computerprobleem, dan is dat prima, die hulp krijg je hier op de Helpmij. Het is echter wél zo netjes om even terug te koppelen of de gegeven adviezen hebben geholpen...................... of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan