geluid gaat automatisch naar beneden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembandi1

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
28
de ene dag doet het volume perfect en de andere dag gaat ie steeds naar benede.

help aub
 
Oftewel, mijn auto gaat soms snel en dan weer naar Haarlem. Help me!

Nou, serieus dan maar. Heb je misschien ook een vraag? Of beter, vertel eerst wat over je computer/ besturingssysteem/ applicaties enz. Waar gebeurd het bij?
 
snap je post niet.

soms kan ik de volumeregelaar niet openen dan beindig ik gwn sndvol.exe en dan doet ie het weer. maar dan zit in nog steeds met het probleem dat me volume automatisch naar benede gaat
 
Laatst bewerkt:
? jouw auto?? haarlem??? snap je post niet.


nouuuu begrijp je wat volume is? wat rechts onder zit naast tijd.

dat gaat steeds langzaam naar beneden zooodat ik geen muzieeeek kan luisteeeeren. beeegrijp je het?

soms kan ik de volumeregelaar niet openen dan beindig ik gwn sndvol.exe en dan doet ie het weer. maar dan zit in nog steeds met het probleem dat me volume automatisch naar benede gaat


Kerel, pas je toon aan, ik vind het niet netjes hoe je hier met hulp omgaat, de persoon in kwestie vraagt om nader uitleg van je probleem, en dan hoef je hem niet af te blaffen.

Daarbij is MSN taal hier niet gewenst dus laat de afkortingen als: "gwn" achterwegen, en typ fatsoenlijk Ne-der-lands!

-------

Heb je al eens gekeken naar een knopje dat vast hangt? bijvoorbeeld aan je toetsenbord...
Is dit niet het geval zou ik graag willen weten welke Windows je gebruikt.

groetjes,

Helixon
 
er is niks mis met mijn toetsenbord.

ik gebruik windows vista home premium sp2 32 bits bestuuringssysteem
 
Boot eens in Safe-mode, met netwerk mogelijkheden, als je weet wat dat is?
 
mijn geluid doet het weer :D geen enkel probleem gehad. volgensmij kwam het door een virus. ik heb toen even een virusscanner aangedaan en daarna deed alles het weer prima.

toch bedankt voor jullie hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan