Geluid gaat uit/aan vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Hoi,

Heb sinds kort een raar probleem... Eerst was het al een tijdje dat als ik 's avonds de pc uitzette, 's ochtends het geluid ge-muted stond.. Naja, heb een G15 dus die zet ik met een knopje zo weer aan, geen probleem.. Sinds vandaag echter word het verveld: Het geluid zet zichzelf op willekeurige tijden aan en uit, gewoon volledig ge-muted .. Soms om de 30 seconden, end an 30 seconden later weer aan, soms om de zoveel minuten.. Heel raar...

Heb geen virussen ofzo

- Niels

Heb even op internet gezocht, maar het enige wat ik tegenkom is een suggestie dat het spyware zou zijn. Gezien jouw naam neem ik aan dat je spyware-vrij bent? Check anders ff met SUPER: http://www.superantispyware.com/

Help zelf mensen met Hijackthis logjes oplossen, en ben er idd zeker van dat ik niks heb... (Ad-Aware, Spybot, Windows Defender, KIS, MBAM en Combofix gedraait, alles is clean)

SUPERantiSpyware zal niks vinden wat de andere ook niet deden...

- Niels

Ja, dat dacht ik al. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is de geluidskaart verwijderen uit het apparaatbeheer en de drivers opnieuw installeren, maar dat is een wilde gok.

Duurde even voordat ik het kon proberen maar helaas.. Heeft niks uitgehaald :(

Opzich hoef ik het niet te muten, is er niet een soort script/bat/reg file waardoor het onmogelijk word te muten? Dan blijft ie gewoon aan :)

Heb nieuwe pc onderdelen binnen... Windows staat er opnieuw op en hij doet het weer.. hoe het nou kwam weet ik ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan