Geluid in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlupFlup

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geluid heb, als ik mijn computer opstart in Veilige modus met netwerkmogelijkheden? Als ik mijn muis op het luidspreker-icoontje rechtsonder in beeld hou (hier staat een kruisje bij), staat er dat 'de audioservice niet wordt uitgevoerd'.

Bij voorbaat dank,
Luc

Omdat ik, als ik windows normaal opstart, niet kan surfen op internet, en als ik windows in veilige modus met netwerkmogelijkheden opstart dus wel. En voor bepaalde dingen, zoals filmpjes etc. is geluid wel handig:D

In Veilige modus starten geen andere progjes op, ook geen services. Dus?? Er is in de gewone modus "iets" dat het surfen frustreert. Dat kan een foute instelling zijn ergens in een of ander programma, of een virus. Doe eerst maar eens in die Veilige modus een scan met MBAM en A-squared free (wel even updaten na het downloaden). En maak anders een nieuwe topic aan voor je probleem in de gewone modus.

Misschien rare vraag, maar waarom wil je dat?

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geluid heb, als ik mijn computer opstart in Veilige modus met netwerkmogelijkheden? Als ik mijn muis op het luidspreker-icoontje rechtsonder in beeld hou (hier staat een kruisje bij), staat er dat 'de audioservice niet wordt uitgevoerd'.

Bij voorbaat dank,
Luc

Je had ook kunnen vragen waarom je geen internet had in het normale modus..

Ik heb je andere vraag gesloten, je kan hier verder gaan. Veilige modus is juist gemaakt om dingen te kunnen aanpassen in geval van problemen. Veilige modus is niet gemaakt om normaal in te werken, dus een hoop dingen zullen en kunnen niet functioneren,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan