Geluid.
Oi, ok hier mijn probleem. Ik heb sinds een paar dagen Windows Vista (64bit) op mijn pc geinstalleerd. Maar het eerste probleem doet zich alweer voor --> ik heb geen geluid. Dus ik dacht, even drivertjes installeren, en ik heb terug geluid.
dus ik drivers van mijn cd'tje geinstalleerd, maar nee hoor, geluid werkt niet. Ik dacht --> Aha! ik moet vista drivers downloaden, dus ik download Realtek Audio vista drivers ( ik denk toch dat ik realtek heb, omdat dat de drivers zijn die op mijn cd staan ) en installeer deze. Maar nee, nog geen geluid. Ik ga kijken bij devices, en wat zie ik.. mijn luidsprekers ofzo worden niet echt herkent maar dit staat er --> Digital Output Device (SPDIF) <-- daar moeten normaal mijn luidsprekers ofzo komen of soundmax ofzo weet niet precies.. maar dat komt er dus niet.. Headsets enzo werken dus ook niet.. Weet iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt, WoYA
Oi, ok hier mijn probleem. Ik heb sinds een paar dagen Windows Vista (64bit) op mijn pc geinstalleerd. Maar het eerste probleem doet zich alweer voor --> ik heb geen geluid. Dus ik dacht, even drivertjes installeren, en ik heb terug geluid.

Alvast bedankt, WoYA