Geluid is er mee gestopt, zonder aanwijsbare reden

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Berichten
214
Gisteravond had ik ineens geen geluid meer.
Ik heb even gemorreld aan alle draadjes en toen had ik toch weer geluid.
vanmorgen was het geluid nogmaals weg. aangezien ik al een tijdje maar 1 werkende luidspreker had, heb ik vanmorgen een nieuwe set gekocht Creative (twee boxen 1 bas) maar dat was helaas het probleem niet, ik heb nog steeds geen geluid. Ik heb geen veranderingen gehad de afgelopen dagen. wat zou het probleem kunnen zijn.
Volgens appraatbeheer werken alle apparaten correct.
Ik zag wel dat iemand voor mij ook dit probleem had, maar ik dacht dat het er bij mij net anders aan toe ging, vandaar dat ik opnieuw een soort gelijke vraag stel.
Ik hoop dat iemand snel antwoord heeft voor mij.
Vriendelijke groeten Donja
 
de kaart al even aangedrukt?? geen snoertjes met breuk er in of niet goed in het gaatje gedrukt??
 
Ja ook allemaal al gedaan, maar daar moet toch wel iets mis mee zijn, nu heb ik zomaar ineens weer geluid, en ik had het net even opgegeven, dus er was niks veranderd.
Zucht jammer hoor, was fijn geweest als het iets in de instellingen was, nu moet ik m toch laten repareren vrees ik.
Bedankt in iedergeval.
Groeten Donja
 
ja ,als ie het opeens weer doet is het wat hardware matigs lijkt me,dus alles goed ff uit proberen met aan de draadjes vogelen,en opletten wat er gebeurt
 
Oke, ik heb eindelijk ontdekt wat er mis is.
Elke keer als de screensaver heeft aangestaan staat het kolom Wave (in hoofd volume ) op dempen.
Vandaar dat ik elke keer geen geluid heb.
Ik heb al een andere screensaver erop gezet, maar het blijft gebeuren.
Iemand een idee wat ik hiermee kan? waarom gebeurt dit?
Hopelijk kent iemand dit probleem.
Vriendelijke groeten,
Donja
 
oke, het is voorbij, het lag toch aan de schermbeveiliging. Opgelost dus.
Groeten DOnja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan