Geluid is weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronaldnet

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
13
Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn geluid!
Het geluid doet het namelijk niet meer...

Ik heb een tijd geleden mijn computer flink opgeschoond omdat deze langzaam begon te worden. Echter na een tijd merkte ik op dat het geluid weg was :confused:.
Ik heb vandaag ((na twee a drie weken door tijdgebrek) het een en ander gelezen en dan zouden de meeste mensen zeggen doe een systeemherstel, heb ik bekeken maar ik kan niet vinden welke actie ik moet herstellen???!!!!
Ik heb ook geprobeerd om te achterhalen welke driver ik moet installeren maar ik kan er niet achter komen welke geluidskaart of chip of.... ik heb? Bij systeeminfo en dan geluid staat oook niks vermeld

Wat kan ik doen om mijn geluid weer terug te krijgen?

Alvast heel erg bedankt,
Ronald
 
WELKOM OP HELPMIJ...

Er staat niks op dempen in je volume control panel?
Staat er een geel uitroepteken in apparaatbeheer?Zo ja...

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en wellicht ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit idd evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

EDIT: voor een herstel kun je kijken naar start -buroass-systeemwerkset.kijk of je een datum kunt vinden tot je nog geluid had.
 
Laatst bewerkt:
lukt niet!

Hallo,

Nou ik heb heel even niks van mij laten horen aangezien ik met mijn huiswerk aan de slag ben gegaan:rolleyes:.
Ik ben naar de Siemens Fujitsu site gegaan (computer is van dat merk) en uiteindelijk gevraagd om de drivers. Nu heb ik de drivers geinstaleerd (van realtek) en helaas gebeurd er nog niks GRRR!!!!
Wat zou ik nu nog kunnen doen?

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan