geluid is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik speel een film af in een dvd speler,alles oké tot ± halfweg en dan plots stopt het
geluid.Dezelfde film speelt wel op pc af met geluid,ook een andere dvd speler speelt
hem probleemloos af,wat is hier de oorzaak ??.
M.V.G.

Je 1e dvd speler kan het geluids spoor niet meer lezen
Dat kan aan de speler liggen of aan de schijf (welk merk speler en hoe oud ; welk merk schijf )

speler: silvercrest hoe oud: 3 jaar schijf : mediarange dvd+r dl

Het zal wel een combinatie van beide zijn ; schijf+speler
Ik gebruik voor dl media uitsluitend verbatim ( iets duurder maar wel goed )

Conclusie,speler hamer opzetten, nieuwe dvd speler kopen (duurder merk ?) en
verbatim schijven kopen.

Silvercrest is van Lidl , maar hoeft niet slecht te zijn ; je kunt er vast iemand nog blij mee maken , dus die hamer maar niet gebruiken

Ik heb bv een plextor dvd brander ( duur merk ) die bepaalde type dvdrw van verbatim niet wil lezen of beschrijven

Het is vaak een combinatie van de twee die het wel/niet doet.

De tweede speler die het wel doet is ook ongeveer zo oud en van het merk vd tech.
Ga toch in overweging een nieuwe duurdere en (merk) dvd speler kopen ,ook dvd's
Bedankt alleszins,

Een hamer bijhalen vind ik nogal overdreven. Janwitloof , controleer eens dat schijfje of er soms geen vuiltje of krasje opzit. Het zou kunnen zijn dat bij de ene DVD speler het geluidsspoor niet meer kan ingelezen worden door dat vuiltje of krasje en dat een andere DVD speler het wel doet.

hij heeft het zojuist weer gedaan maar dan met een ander schijf ,dus!!!!!!!!..

Er zijn helaas nog meer slechte merken schijven ( meer dan goede )
Het apparaat kan op zich goed functioneren met de juiste media

Laatst bewerkt:
hey goede avond heb een silvercrest auto radio gekocht nieuw cdv 710 ik doe er een sd card in met muziek en hij speelt lekker alles af maar er zitten ook video clips en die speelt die ook af maar laat de clip niet zien wel de muziek die hoorje maar geen clip weet iemand hier meer van alvast bedankt.

je kunt beter een nieuwe topic aanmaken ipv hier op te gaan antwoorden
video op een auto radio ? kan dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan