geluid kapot na format ! HELP !

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
hallo,

Ik heb vanwege traagheid opnieuw Windows XP Media Center 2005 edition op me PC gezet.
(Geformateerd enz)

Maar nu een probleem !

Ik heb hoor geen geluid meer ! :(

ik heb heel wat Drivers geprobeerd maar tot nu toe nog niets gevonden :(
Het is een Onboard Sigmatel STAC 9220 HD Geluidskaart ..

kunnen jullie mij helpen ?

AUB Help !

zonder audio is mijn PC niks meer :(

Alvast bedankt,rambo

Geef eens de naam en typenummer van je moederbord of, wanneer het een merk-pc is zoals b.v. Packard Bell, Acer, HP, dell, Compaq of zien juiste naam en typenummer van je computer

Wat heeft dat er nou mee te maken???:o

Iets anders?? of standaardinstellingen, hij zegt duidelijk dat er terug xp MCE opstaat. Mss zijn afhankelijk van het merk zo de drivers wel terug te halen/te installeren...

Waarom geef jij altijd zo'n antwoorden als ik iets vraag om tot een oplossing tekomen? Als het antwoord 'positief' is en we er iets mee zijn, zal het toch wel duidelijk worden? Ik zou dat niet zomaar vragen:shocked:
alsjeblieft zeg, ik probeer mensen te helpen, maar krijg je zo'n reacties:confused:

edit: ok, driver al gevonden, als het niet zo was geweest hadden we mss op deze manier tot een oplossing kunnen komen

Iets anders?? of standaardinstellingen, hij zegt duidelijk dat er terug xp MCE opstaat. Mss zijn afhankelijk van het merk zo de drivers wel terug te halen/te installeren...

Waarom geef jij altijd zo'n antwoorden als ik iets vraag om tot een oplossing tekomen? Als het antwoord 'positief' is en we er iets mee zijn, zal het toch wel duidelijk worden? Ik zou dat niet zomaar vragen:shocked:
alsjeblieft zeg, ik probeer mensen te helpen, maar krijg je zo'n reacties:confused:

edit: ok, driver al gevonden, als het niet zo was geweest hadden we mss op deze manier tot een oplossing kunnen komen

Dat zeg ik omdat dat in dit geval helemaal niets te maken heeft met het probleem van TS. hij moet alleen maar een driver hebben en dat heeft niets te maken met welk OS hij eerst had!

Ik vroeg om informatie die me nuttig leek.
Maar stel dat de driver niet te vinden is (oplossing A), dan kan je niet van A naar C springen zonder eerst B te vragen.

Ik liep misschien vooruit op de zaken, maar mijn enige doel was de TS zo snel mogelijk te helpen.

Hou dus alsjeblieft op met "wat heeft dat er nou mee te maken?" of dat soort antwoorden. Als het er niets mee te maken had zou ik het niet vragen. Het is niet omdat jij niet kan bedenken wat het er te mee te maken zou kunnen hebben dat het er niets mee te maken kan hebben.

Zal allemaal best wel weer:o :o , maar gelukkig is TS geholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan